Inlägg från: Knäck |Visa alla inlägg
  • Knäck

Gravida från tråden BIM januari 2014

Här kan vi fortsätta följas åt! <3

• Svar på tråden Gravida från tråden BIM januari 2014
  • Knäck

Idag unnade jag mig ett gravtest i julklapp, det var mycket starkare än sist (inte som kontrollsträcket dock). Fortfarande jättekonstigt att se

Går in i vecka 5 imorgon, önskar att tiden bara ville gå!!

Waimea, hur är det med förvärkarna?

• Knäck

Så vansinnigt ont i brösten! Gör ont vid minsta skump eller beröring. Och det drar i livmodern, inte ont utan bara som att det spänner lite. Full med finnar är jag också men det gör inget

Inskrivning på mvc 28/1. Vi ska göra KUB men vi måste åka utomläns för att göra det så jag ska nog ringa och boka så snart helgerna är över.

Har ni hittat nån bra gravid-app? Nu har jag tre stycken, ingen är bra men de kompletterar väl varandra.

• Knäck
    Termutta skrev 2014-12-25 21:44:20 följande:

Åka utomlands? Jag har några olika appar. Den vanliga lila som räknar veckor och procent samt babyvärlden är mina favoriter.

Nej, utomläns hihi, till ett annat landsting

Babyvärlden hade jag inte. Nu har jag fyra appar xD
  • Knäck

Mådde rätt kasst igår och känner att jag varit lite naiv... Jag tänkte nog aldrig attjust JAG skulle bli illamående, haha, och sen tänkte jag att det skulle vara som magsjukeillamående i magen. Nu är det ju ren äcklig åksjuka med yrsel och trötthet och obehag i hela kroppen. Men det är OK och alltid värt det!

Vilka veckodagar går ni in i nya veckor? Jag har torsdag. Imorgon börjar vecka 6 och hjärtat ska börja slå... <3 :')

Gott nytt år!

• Knäck

Vilka fina magar!!
    Själv mår jag sämre för var dag... Vaknade inatt av illamåendet och sen har det kommit och gått under dagen, kräks inte men får uppstötningar och allt känns äckligt, blodtrycksfall hela tiden, vill bara krypa ihop och blunda... Ska bli spännande att se hur det går att jobba imorgon!

• Knäck

Jag hoppas inte det ska märkas på jobbet, vill inte berätta så tidigt. Mina kollegor är äldre än jag och väldigt gulliga men också duktiga på att ge råd som ingen bett om och jag vill liksom vara ifred med det här och landa själv innan jag blir utfrågad och undervisad, hehe.

Jag mår också bättre på förmiddagen, vad hände med MORGONillamående liksom ... huvudvärk har jag också. Men vet ni vad? JAG ÄR GRAVID! Det betyder att jag kommer få träffa den viktigaste personen i mitt liv! Jag längtar!

• Knäck

Waimea, hur har natten varit? Det är väl ingen tröst alls men när som helst händer det ju! Snart har du din lilla trea i famnen...

Jag är väl så lagom munter själv om 8 månader ;) heja dig!

Mitt illamående har blivit bättre, jag är inte rädd att jag ska spy längre. Istället har jag blivit sådär vidrigt trött att det känns som jag har tagit sömntabletter eller nåt. På kvällen, som är flyttad från kl 22 till kl 20, är det som att dra ner en rullgardin, jag bara släpper allt och tvärsomnar.

24 februari ska vi få se om det verkligen är nån därinne!

• Knäck
    Waimea skrev 2015-01-13 11:38:26 följande:

Näpp! Bf+5 idag, de här fem dagarna känns som fem månader. Börjar få rätt jobbig mensvärk nu, och mer flytningar, så jag hoppas nåt är på G..

Men kom igen nu!! :D heja dig :)
Svar på tråden Gravida från tråden BIM januari 2014