Inlägg från: MagicQueen |Visa alla inlägg
  • MagicQueen

Gravida från tråden BIM januari 2014

Jag har bf 2/7. Blev inte flyttad nått efter kub. Vi får se hur det blir efter rutin ul.

Har denna lika bråttom ut som mina två pojkar som kom 2 v före bf så blir det en midsommarbebis.

• MagicQueen

Fredagar är ny v för mig, v 15 på fredag <3 hoppas kallelsen till rul kommer snart, längtar redan efter att få se den lill* igen. Borde bli i slutet av januari. Kände den lill* igår för första gången. Mysigt. <3

Å magen växer... Fast mest svullen

GOTT NYTT ÅR PÅ ER.

• MagicQueen
    Termutta skrev 2015-01-01 12:04:26 följande:
    Min mage är lite svullen.. Jag är så otålig! Vill oxå få gravidmage nuuuu:)
    Har hänt massor med min mage nu senaste veckorna sen livmodern kom upp ur bäckenet
  • MagicQueen
    Termutta skrev 2015-01-01 17:11:25 följande:
    Så det finns hopp även för mig menar du? :)
    Absolut.

Trots att jag gått ner 8 kg sen jag plussade så känner jag mig tung, flåsig och orkar ingenting. Å än är det ju lång väg kvar tills det är dax...
  • MagicQueen
    Knäck skrev 2015-01-01 21:05:01 följande:

Vilka fina magar!!
    Själv mår jag sämre för var dag... Vaknade inatt av illamåendet och sen har det kommit och gått under dagen, kräks inte men får uppstötningar och allt känns äckligt, blodtrycksfall hela tiden, vill bara krypa ihop och blunda... Ska bli spännande att se hur det går att jobba imorgon!

Usch. Jag lider med dig. Jag hade det otroligt jobbigt v 6 - v 13 ungefär. Svårt att äta, fick mest bara i mig frukt o nyponsoppa. Kräktes flera ggr i veckan

Nu har det äntligen släppt, inte helt. Men det värsta iaf. Kan ff äcklas av mat och mkt jag inte klarar av o äta. Men mår iaf inte illa konstant.

Hoppas det inte blir alltför långvarigt för dig.

Jag tog en postafen varje morgon då det var som värst, men vet inte om det hjälpte så mkt :-/
  • MagicQueen
    Waimea skrev 2015-01-09 22:20:05 följande:

Uääääh. BF+1 och noll, nada, inga känningar. Känns som ett jävla hån efter en jobbig decembermånad. Vaknat jättetidigt både inatt och igår natt (hade väldigt onda sd igår i och för sig) så i morse låg jag bara och lipade. Är så ohyggligt trött på det här. Dagens I-landsproblem, jag vet, men fan, alltså. En dag nu känns som ett år. Får hoppas nåt händer inatt, men inget tyder på det.

Åhh va jobbigt. Hoppas hoppas att er lilla bebis vill komma ut snart
  • MagicQueen

V 16 igår och borde inte vara mer än max 3 v till rutin ul. Lääääängtar hoppas kallelsen kommer snart.

• MagicQueen

Waimea, hur går det? Fått din knodd än? <3

Hur går det för er andra?

Här ere full aktivitet i magen från morgon till kväll. Snacka om livlig bebis. men så mysigt <3

Svar på tråden Gravida från tråden BIM januari 2014