Inlägg från: Termutta |Visa alla inlägg
  • Termutta

Gravida från tråden BIM januari 2014

Undra hur många som har fått sina bäbisar från gruppen? :) var väl många som blev gravida i början?

• Termutta

Olika faser vi är på:) en annan har precis gjort glukosbelastning och ligger på en hård oskön brits. Legat 75min nu.. 45 kvar.. Sockerlösningen var äcklig, men jag är en jävel på att svepa:)

• Termutta
    Knäck skrev 2015-01-21 13:04:59 följande:
    Hur gick det då? Hoppas du fick bra värden!

Jag mår jättedåligt. Migrän dagligen, illamående och aversion mot all mat och dryck, blodtrycksfall hela tiden, extrem trötthet och känner mig allmänt sjuk och hängig. Vet inte hur jag ska orka allt som måste göras. :( Längtar tills det blir bättre igen.
    Hon sa att jag får veta när jag träffar bm. Men henne ska jag ju inte träffa förrän i v20. Antar att det var lugnt, annars hade hon väl sagt nå? Jag vet faktiskt inte:) å dum som jag var så fråga jag inget.. Det ordnar sig.. Ultraljud på fredag:) v14 nu.. Är med i en studie så fick ett extra :)
  • Termutta
    Knäck skrev 2015-02-02 07:33:23 följande:

Jag mår lite bättre. Migränen verkar ha gett sig och jag börjar liksom lära mig att vila och att allt jag gör kommer kosta ork. Förut fanns hur mycket ork som helst men nu är det ett begränsat konto att ta av.

Var på inskrivning i onsdags och nu längtar jag efter ultraljudet (är orolig också) om 22 dagar.

Waimea, är du nöjd med din bebis? :D

Kub Eller?
  • Termutta
    Knäck skrev 2015-02-02 17:41:32 följande:
    Ja. Vi är ingen riskgrupp men vill kolla ändå.

Har även fått tid till rul 2/4 :)
    Har du hunnit smälta att du faktiskt är gravid? Jag förstår ibland och ibland känns det så overkligt:) njuter av att min mage växer.. :)
Svar på tråden Gravida från tråden BIM januari 2014