Gravida från tråden BIM januari 2014
Hahaha wow Termutta! Har ni allt nu?
Hahaha wow Termutta! Har ni allt nu?
V27 för mig nu:) 30 dagar kvar tills jag stämplar ut från jobbet på obestämd tid:) Rut har börjat leva om ordentligt i magen nu:) (äntligen) längtar som en tok!
Denna snygging kom hem idag :)
Hur går det för er?
40 dgr kvar till bf här, börjar bli nära
Vecka 34 idag:) påväg hem till Luleå från syrran i Västerås. Sista minisemester.. 48 dagar kvar till bf:) längtar!! Mår bra förutom att jag åkt på världens förkylning nu under vistelsen i västerås. Allt är i princip färdigt för Ruts ankomst. Flytta spjälsängen å koka lite flaskor/nappar är kvar. Vi är redo :)
35+4. Tiden går fort nu:) snart är vår efterlängtade Rut här:) jag mår bra! Längtar bara, är dock lite rädd för fl. Men hoppas det kommer gå bra!
GRATTIS TILL GOSSEN????
Vecka 40 idag för mig! Nu är det nära, men man går väl över:( sjukt nervös inför att gå igenom en förlossning. vill bara att det ska vara över! Men jag längtar efter henne som fan!
29/7 på BF-1 kom vår älskade Rut:) imorrn får vi åka hem från BB. Jag fick huvudvärk av epiduralen och mår därför skit. Men hennes pappa är guld värd och gör ett underbart jobb!
Här har vi problem med Ruts rytm. Inatt var det tjorv från 23.45-03.00. Hon är så jävla pigg den tiden, superhungrig, grinig. Funkade inte ens att däcka henne med ersättning igår (ammar annars). Å vi päron är så trötta den tiden o vill sova. Har varit 22-01 förut. Igår höll det på ända till 3! Suck. Hoppas det blir bättre senare.
Hur går det knäck? :)
Rutan blev 5v I onsdags. Det går bra. Ammar och ger ersättning. Rut sover hela nätter ofta. Rekord inatt med 7h & 20min. 23-06.20 :) glad mamma :)
Grattis knäck!! Hoppas ni mår bra och lycka till med amning och hormoner.,
Min gofis blev två månader i tisdags :)
Är det bara jag som inte kan se bilderna? Kan inte se min egen heller o minns inte ens vilken jag la ut :-P
Bvc i måndags, 3 månaders koll, Hampus vägde 6690 gr och var 63.1 cm
Hej! Hur går det med bäbisarna? Här går det bra.. Så bra att vi ska börja försöka med en till:) Rut tog ju 11 månader så man vet ju inte hur länge nästa tar! Rut blir 4 månader på söndag och sover hela nätter sen hon var 1 månad. 20.30-07.00 idag.. :) vi kan inte klaga på sömnbrist. Inte än iaf :)
7 månader igår! Tiden går :)
??
Läste du texten på tröjan? :)
Naaw, vilken goding!
Vilka godingar!! Helt otroligt vad tiden går! Jag njuter av varje dag. Min lilla skrutt är 7,5 månader nu och alldeles underbar. Jag är så ledsen att jag måste börja jobba om två månader. Hur gör ni med det? Kul att se att ni verkar må bra. Jag är typ aldrig härinne längre.