Inlägg från: Knäck |Visa alla inlägg
  • Knäck

Gravida från tråden BIM januari 2014

MagicQueen skrev 2015-02-04 17:58:44 följande:

Vilken vecka är du i nu?

10+0 imorgon! tiden går långsamt...
  • Knäck
    MagicQueen skrev 2015-02-04 19:51:44 följande:
    Jag tyckte det sniglade sig fram till v 14 typ, den har det bara rusat iväg..,

Ska du göra kub eller nått annat tidigt ul eller blir det vid rul ni får se eran bebis?

Det går väl fortast på mitten kanske? Säkert drygt i slutet också när man är nära och längtar och är trött på kroppen.. Du är nog i bästa tiden nu

Det blir kub 24/2. Längtar och bävar så jag blir helt matt. Är rädd att det inte ska vara nåt där, dött eller skadat eller nåt. Usch hjälp vilka hemska tankar. Försöker skjuta undan dem och tänka positivt och bara längta.
  • Knäck
    Waimea skrev 2015-02-05 13:17:27 följande:
    Idag är min tjeja 2,5 veckor, var tar tiden vägen? Ligger i sängen med henne sovandes i famnen, ska strax fara och hämta storasyster på dagis. Trebarnslivet är njutbart, nu när Baby Bluesen och tröttheten gett med sig. Väntar bara på att avslag och hemorrojder ska försvinna också. :-P

Bild annars tror vi dig inte.

Hur gammal är den tredje? Låter underbart.
  • Knäck

NU börjar jag fatta vad ni menade med att vara kissnödig hela tiden! Tror jag gått på toa 1-3 gånger i timmen idag.

Och det är nåt konstigt med min mage. Det har dykt upp nån sorts spänd utbuktning längst ner (typ precis över venusberget). Det syns inte speciellt men känns.. Vad kan det vara tro!

13 dagar till ultraljud... Jag håller andan...

• Knäck
    Knäck skrev 2015-02-05 14:13:49 följande:

Bild annars tror vi dig inte.

Hur gammal är den tredje? Låter underbart.

Hahaha! BILD PÅ BÄBISEN menade jag och inte på hemorrojder och avslag, det tror vi på ändå xD
  • Knäck
    MagicQueen skrev 2015-02-12 09:43:06 följande:

Det är ju livmodern såklart <3 vilken vecka är du i nu?

11+0 idag
  • Knäck

Amen så gullig!! Åh. Det gör inte ont att kolla bebisbilder längre blir avundsjuk på ett positivt sätt. Hoppas jag också får en söt

• Knäck

5 dagar kvar till KUB, sen kanske jag kan tro på det... (Eftersom det här att vakna kl 4 med akut kissnödighet inte övertygar )
  • Knäck
    MagicQueen skrev 2015-02-23 18:31:03 följande:

Jösses sån aktivitet det är i magen <3 idag kunde jag se rörelserna utanpå magen för första gången, mysigt. Går in i v 23 på onsdag

Åh vad häftigt

Imorgon är det kub, jag är konstigt nog mindre nervös nu när det närmar sig. Mest otålig!
Svar på tråden Gravida från tråden BIM januari 2014