Inlägg från: MagicQueen |Visa alla inlägg
  • MagicQueen

Gravida från tråden BIM januari 2014

Å magen i v 20. Äntligen börjar det bli riktig gravidmage då svullnaden lagt sig

• MagicQueen
    Knäck skrev 2015-02-04 15:47:36 följande:

Men vad underbart!! Så kul med bilder! Men åh vad långsamt det känns nu, jag vill också dit! :)

Vilken vecka är du i nu?
  • MagicQueen
    Termutta skrev 2015-02-04 18:13:38 följande:

MagicQueen vilken vecka trodde du att du var i först? Hur blev du flyttad?

2 juli var det först, blev tillbakaflyttad 2 dgr. Inte så mkt kanske men härligt i ta ett skutt till nästa vecka tidigare än tänkt.
  • MagicQueen
    Knäck skrev 2015-02-04 19:29:24 följande:
    10+0 imorgon! tiden går långsamt...
    Jag tyckte det sniglade sig fram till v 14 typ, den har det bara rusat iväg..,

Ska du göra kub eller nått annat tidigt ul eller blir det vid rul ni får se eran bebis?
  • MagicQueen
    Knäck skrev 2015-02-05 12:30:56 följande:

Det går väl fortast på mitten kanske? Säkert drygt i slutet också när man är nära och längtar och är trött på kroppen.. Du är nog i bästa tiden nu smile1.gif

Det blir kub 24/2. Längtar och bävar så jag blir helt matt. Är rädd att det inte ska vara nåt där, dött eller skadat eller nåt. Usch hjälp vilka hemska tankar. Försöker skjuta undan dem och tänka positivt och bara längta.
    Usch ja, det var många jobbiga tankar o funderingar inför kub iom att man ju inte känt av bebisen ännu då o ej fått nån mage.. Nervös inför rul osså, men inte alls på samma sätt, för då hade man ju redan sett bebisen + känt av den vid flertal tillfällen.

Men det kommer gå toppen ska du se
  • MagicQueen
    Waimea skrev 2015-02-05 13:17:27 följande:

Idag är min tjeja 2,5 veckor, var tar tiden vägen? Ligger i sängen med henne sovandes i famnen, ska strax fara och hämta storasyster på dagis. Trebarnslivet är njutbart, nu när Baby Bluesen och tröttheten gett med sig. Väntar bara på att avslag och hemorrojder ska försvinna också. :-P

Allt utom sista raden låter härligt o mysigt <3
  • MagicQueen
    Knäck skrev 2015-02-11 18:41:16 följande:

NU börjar jag fatta vad ni menade med att vara kissnödig hela tiden! Tror jag gått på toa 1-3 gånger i timmen idag.

Och det är nåt konstigt med min mage. Det har dykt upp nån sorts spänd utbuktning längst ner (typ precis över venusberget). Det syns inte speciellt men känns.. Vad kan det vara tro! smile1.gif

13 dagar till ultraljud... Jag håller andan...

Det är ju livmodern såklart <3 vilken vecka är du i nu?
  • MagicQueen
    Knäck skrev 2015-02-12 14:53:13 följande:
    11+0 idag smile1.gif
    Livmodern brukar ju börja komma upp ur bäckenet runt v 12 så det stämmer ju
  • MagicQueen
    Knäck skrev 2015-02-19 04:21:18 följande:

phpzZpK9D00227.jpg

5 dagar kvar till KUB, sen kanske jag kan tro på det... (Eftersom det här att vakna kl 4 med akut kissnödighet inte övertygar smile5.gif )

Lycka till imorgon
  • MagicQueen

Jösses sån aktivitet det är i magen <3 idag kunde jag se rörelserna utanpå magen för första gången, mysigt. Går in i v 23 på onsdag

Svar på tråden Gravida från tråden BIM januari 2014