Gravida från tråden BIM januari 2014
Grattis knäck <3
Det är en obeskrivlig känsla när man äntligen får se det lilla livet inne i magen <3
Grattis knäck <3
Det är en obeskrivlig känsla när man äntligen får se det lilla livet inne i magen <3
Nu har vi berättat för nästan alla, är min mamma och några till kvar. Magen har börjat synas vilket känns alldeles magiskt (det också). Jag är piggare igen, en liten tupplur mitt på dagen behövs bara.
Hur känns de första fosterrörelserna egentligen? Hur vet man att det är dem och inte sammandragningar/tarmrörelser? Jag blir ju helt inbillningssjuk fast jag bara är i vecka 15 längtar så mycket...
Snart fredag Termutta, snart snart!!
Fin mage knäck <3
V 25 på onsdag. Vi inhandlade spjälsäng o skötbord och alla dess tbh där runt rul i v 18. Kläder har jag handlat eftersom, älskar second hand. Så har allt som behövs i strl 50-68. Men kommer säkert handla mer, så kul ju babysitter, gåstol o lite sånt har jag osså hittat fräscht beg,
Letar barnvagn för fullt... Kollar beg, men hittar inte min "drömvagn", fortsätter leta, men har vi inte hittat nån beg om ett par månader så köper vi en ny.
Ultraljud 16.40 ????????
Yes rul :) så spännande:) å få veta om det är en pojke eller flicka :)
Tjoho, idag fick jag brev från FK att min ansökan om graviditetspenning är beviljad. 30 april jobbar jag mitt sista pass. Ska bli så skönt. Är dödstrött dygnet runt och har mkt sammandragningar. Å magen börjar kännas av
Idag åker vi och köper en barnvagn. Hittar en på annons, en Emmaljunga city cross med både sitt o liggdel. Precis sådan jag letat. En 10.a i bra skick för 1100
Får åka 20 mil enkel väg, men det är det värt
Vagnen var superfin så vi köpte den. Den är svart med gråa detaljer