• MoM11

Fler äldre som ska göra ivf?

Hej
    Jag är 40 och har gjort 3 misslyckade ivf. Mitt AMH är 1,5. Nu väntar jag på att få göra en hysteroskopi inför nästa försök, för att se om det ev. finns endometrios, sammanväxningar, myom eller annat som sitter i vägen. Någon som gjort en sådan? Remissen har just skickats så det kan ta ett tag.

• MoM11

Helendi - jag har smärtsamma, rikliga blödningar, mellanblödningar och mycket spottings innan mens, i perioder blöder jag nästan 3 av 4 veckor. Bl.a därför ska jag undersökas vidare.
    Angelique - nej, det är en titthålsoperation i livmodern.
    Stockholmsmilen - spännande att du också gjort hysto, varför har du gjort det och hittade de något?

• MoM11

Ang. kosttillskott. Jag har planer på att testa både a10, dhea och melatonin inför nästa försök. Jag ska göra hysteroskopi om ca en månad och sen måste man göra uppehåll med försöken någon månad så då tänkte jag passa på att boosta med detta. Q10
    och melatonin har jag testat innan, dock inte mer än ca 1 månad i stöten. DHEA har jag inte testat innan. Är dock lite orolig att det blir för mycket med alla dessa tillskott. Men jag vet inte heller vilket jag ska välja bort.

Svar på tråden Fler äldre som ska göra ivf?