Fler äldre som ska göra ivf?
Stockholmsmilen, klart man i te förstår förrän man är i samma sits själv, men alla här försöker ju sitt bästa för att stötta. Hoppas på hemmaförsök för er del!
Stockholmsmilen, klart man i te förstår förrän man är i samma sits själv, men alla här försöker ju sitt bästa för att stötta. Hoppas på hemmaförsök för er del!
Jag har aldrig kunnat hålla mig från att tjuvtesta, vet hur det är!
Det låter jättetidigt supers, fortsätter hålla tummarna. När jag har varit gravid har jag inte fått utslag på testlagrets sticks före dag 10.
Stor kram supers! Jättejättejobbigt . Hoppas det snart känns bättre.
Heja heja andje!
Hemlig, hur går det?
Fyra ägg räcker ju gott happyland, håller tummarna för superkvalitet!
Hemlig-har du testat? Låter lovande med bara lite rosa, det är nog ingen fara
Åh helandi!! Allra största grattis-vilket starkt plus. Fick du flera tillbaka? Kanske är tvillingar? Ingen tvekan iaf, minst en som bott in dig riktigt ordentligt!
Grattis hemlig också! Var det vara lite rosa är det nog ingen fara!
PS helandi, ovitrellen är ute för länge sedan! Det där är ett riktigt fint plus!
Happyland, det låter väldigt lovande. Min erfarenhet är att de har bra koll på hur lovande embryosarna (?) är. Tror det är ert guldembryo!
Så fantastiskt med ett hjärta hemlig! Förstår att det var nervöst där innan ni visste.
Lisodan, bra att du kommer igång med oros-övningar. Men du behöver inte alla vara orolig! Allt kommer gå så bra. Tänk, v19 redan!
Jag äter också q10 mom, men vet inte alls om det kommer ge resultat.