• Angelique

Fler äldre som ska göra ivf?

Wow jenjoh-häftigt! Stort grattis!

• Angelique

Välkommen flaxkatten, och grattis till fint resultat! Hu, det låter riktigt läbbigt med duvan, hoppas den var god.

Spännande att läsa om era kosttillskott, tänkte pröva q10, omega 3 och dhea.

• Angelique

Helandi: hur hög dos q10 ubuquinol tog du? Jag har svårt att hitta information om detta. Har köpt idag på hälsokosten. Köpte bidrottninggele och omega 3 också.

• Angelique

Det går bra såklart jenjoh!

Tack snälla helandi för info. Jag ska läsa på där. Damen på hälsokosten sa att det gick bra att ta ihop, så jag hoppas det ska gå bra. Får kolla upp.

• Angelique

Nu har vi varit på Sophiahemmet och träffat doktorn. Vi kommer få göra en behandling till ????. Men först ska vi kolla livmodern med ultraljud, direkt efter nästa mens. Så förhoppningsvis sprutstart mensen därefter.

Så lättad att vi får försöka igen. Nojjar såklart, han sa att klart man kan göra en behandling till. Tolkar jag som att vi bara får försöka en gång till, inte flera.

Jag kommer få trombyl också om det skulle ta sig, på grund av tidigare missfallen.

Amh var 1,6 och sköldkörtelvärdet såg bra ut. Och han tittade på äggstockarna också som såg bra ut. Så imorgon blir det hemmaförsök

Sen sa han att jag inte ska ta omega-3, det kunde klägga igen något.

• Angelique

De kollar livmodern för att vi har fått två missfall, så det inte är någon polyp eller sammanväxningar. Håller med om att man får många olika besked om saker (som mu med omega-3), man vet ju inte vad man ska tro. Jag kör lite på att gå på vår doktors råd, så man har något att förhålla dig till. Försöker känna mig trygg i att han vet vad han säger. Samtidigt läser man ju på nätet och får råd också.

Härligt zasu- lycka till nu

• Angelique

Lustigt stockholmsmilen, kanske vi sågs. Precis, det är kontrastultraljud vi ska göra. Jag har gjort det en gång tidigare, hoppas det ska gå bra nu också.

Helandi: förstår precis ditt resonemang, är själv inne på samma sak. Men som lisodan sa, kanske bäst att känna efter i kroppen. Och det är ju fina chanser på eskimåerna

• Angelique

Jättegoda nyheter stockholmsmilen! Förstår verkligen att du är glad och förväntansfull. Det är säkert ett gott tecken också!

Svar på tråden Fler äldre som ska göra ivf?