• Angelique

Fler äldre som ska göra ivf?

Zasu: det låter ju som ett finfint resultat, så många blasto bådar ju jättegott.

Välkommen lady: grattis till fint resultat och var inte nervös, det kommer gå så bra.

Stockholmsmilen: två fina tillbaka är ju toppen! Ge absolut inte upp ännu-de skulle o te sätta tillbaka om det inte var graviditetschanser.

Håller tummarna för er alla!

Har haft vad jag yror är en gamling mens nu efter missfallet, hoppas kunna köra på nästa!

• Angelique

Åh det är så jobbigt när det känns som det aldrig kommer gå. Men ge inte upp ännu, ni har ju ägg och chanser kvar ännu.

Jag har ju tagit ovitrelle vid ivf, vet inget om att ta när man inte gör det.

• Angelique

Allra allra största grattis lisodan! Så roligt! Fu kände ju verkligen på dig från början att det var bra! Och tänk på stridsgasen är ovanligt, inte ska det behöva hända er igen. Jag håller alla tummar.

Hoppas det smittar i tråden nu! Vi har nu bestämt oss för att iaf utgå från att vi försöker igen, så nu är det stopp med kaffe, komjölk och gluten. Försöker utesluta socker och träna lagom mycket också sedan ska jag börja med akupunktur igen

Vi tänker somna andra dom kör för syskon, hade vi inte haft ett barn hade vi provat allt, men blir det inte så är vi väldigt tacksamma för det barn vi har.

• Angelique

Grattis till nya statusar och välkommen sthlmsthlm. Tror många av oss känner igen oss i funderingar kring hur man inte ska förlora tid.

Jag avstår också helt från kaffe, ochmannen också.

• Angelique

Bad jobbigt stockholmsmilen! Hoppas ni kan rå om varandra och guldklimpen. Och jag forsätter hålla tummen lite till!

• Angelique

Liil: förstår stressen! Men hoppas massor det blir återföring nu och inte behövs något annat. Jobbigt att det är stängt på söndagar. Vad tycker du om de där blinkande gubb-testen, jag tyckte de var knepiga.

Helande: åh, det låter ju toppen! Du ska se att det tar sig!

• Angelique

Fasen också stockholmsmilen . Hoppas det snart känns bättre, skönt att höra att du ser fram mot ett till försök!

Vi har från början sagt att vi kör så länge vi får för kliniken. Men man vet ju inte hur man kommer känna, det beror ju på hur det går och allt. Men i princip vill vi känna att vi försökte allt vi kunde.

Svar på tråden Fler äldre som ska göra ivf?