Fler äldre som ska göra ivf?
Tror det först är när man kommit fram till köerna i länderna. Då ska man ej försöka bli gravid. Så långt har vi ej kommit, vi står än så länge bara i den svenska delen. Men kanske ska kolla upp ordentligt.
Tror det först är när man kommit fram till köerna i länderna. Då ska man ej försöka bli gravid. Så långt har vi ej kommit, vi står än så länge bara i den svenska delen. Men kanske ska kolla upp ordentligt.
Långa protokollet. Suprecur och Gonal-f. Lyckats bli gravid båda gångerna, dock MA första försöket. Fått få men bra kvalitet på embryona.
Var på KUB idag. Känns fortfarande lite konstigt att sitta i ett väntrum med andra magar. Hör jag verkligen till här? Det gick iaf jättebra. Lägst sannolikhet på de farliga trisomierna 1:20 000. 1:1548 på downs syndrom. Så skönt!
Annars såg allt annat bra ut också. Bra storlek, fint bildade organ än så länge. Sprattlade ordentligt därinne. Hoppas snart ni andra ska få uppleva detta!!
Vill ni se en bild?
Usch och blä och fy. Ruvardag 5 och det känns verkligen som mensvärk emellanåt. Det spänner också i livmodern och jag är alldeles hård på magen nedanför naveln. Någon som känner igen nåt av det? Hoppet sviktar ganska mycket idag.
Tack Mom2012 och Stockholmsmilen.
Menar du 3D ultraljud, Mom?
Jag hade 300ie på Gonal-f. Blev bara 2 ägg, ett klarade celldelning~ men det var iofs ett perfekt embryo sen. Fick så högt med en gång båda gångerna för jag var med i nån studie baserat på AMH värdet.
Tack alla, idag har jag gått som på moln, trots illamående, spänd mage och trötthet. :)
Grattis JenJoh5 till fint tickande hjärta! Magiskt!
Tack alla, idag har jag gått som på moln, trots illamående, spänd mage och trötthet. :)
Grattis JenJoh5 till fint tickande hjärta! Magiskt!