Inlägg från: Anonym (Annika hotwife) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Annika hotwife)

Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill

Anonym (Slimfitkillen) skrev 2015-01-04 12:03:12 följande:

Tänder du lika mycket på din man?

Med min man är det kärlek, kärlek och vi har varierande skön sex med.
    Anonym (nyfiken) skrev 2015-01-04 15:38:44 följande:

na det var du inte, det var jag! kolla forsta sidan;) jag ar annu larvigare =P

Vem är vem och vem döljer sig bakom nyfiken??:)
    Anonym (nyfiken) skrev 2015-01-04 15:44:58 följande:

[quote=74620432][quote-nick]Anonym (Undrande) skrev 2015-01-04 15:42:55 följande:[/quote-nick]

Hur kan du vara säker på att inte känslorna tar över i förhållande till någon annan man?

[/

Det undrar jag med

Jag tror är man 100 procentigt kär i sin partner, känner sig trygg, kan liita på varandra och har ett för övrigt stabilt förhållande så är iallafall mina känslor inte sökande eller öppna vilket gör att jag enbart njuter sexuellt.

Däremot är förhållandet inte bra är man nog mer öppen och också mottaglig för känslor,

Så fungerar jag och har gjort de senaste fyra åren.....men vi är olika förstås.
    Anonym (nyfiken) skrev 2015-01-04 15:07:51 följande:

vi ar tydligen 2 st nyfikna har inne =)

Och jag maste saga att ni som inte har nagot att fraga utan bara ar bittra individer som behover hacka pa andra for att inbilla sig att de ar battre an andra kan lagga ner. Tycker att det ar sa trist att se era komentarer i alla tradar..

Till Ts, var det inte valdigt pirrigt den forsta gangen? Jag menar, var du inte radd att du skulle angra dig? Och var inte din man det? Han maste val ha varit nervos over att angra sig nar det ar sa dags att inte kunna gora det ogjort.

Och anledningen till att jag undrade hur ni tog upp fragan ar att jag kan inte ens forestalla mig min mans uttryck om jag hade foreslagit detta!=))

Första gången var ca 4 -5 månader efter middagen med Sue o Steve som jag skrivit om ovan och var det par som berättade om sitt "hotwife" liv för oss.
    Vi träffade dem en andra gång några veckor efter middagen då de hade berättat för oss och då sa Sue till mig, jag hoppas vi inte chockerade er sist sa hon vänligt till mig när vi var ensamma i köket. Nej då inte alls, snarare tvärtom sa jag utan att tänka efter vad jag egentligen svarade minns jag. 

Om ni vill kan ni få komma o hälsa på oss nästa gång vi ska ha en träff, prata med din man om det sa Sue vilket jag också gjorde. Vi gillar See och Steve och hade vi inte träffat dem hade vi nog inte inlett vårt hotwife liv.

Vi pratade mycket om det och var sen överens om att vi i allafall skulle träffa Sue o Steve när de skulle ha en träff.

Första träffen var förstås mycket nervös och pirrigt men så fort vi kom hem till dem och träffade Sue o Steve samt två trevliga män till så släppte det. VI hade kommit överens om att vi är med så mycket vi vill och det finns inga som helst krav.

Det var en trevlig lättsam atmosfär och Steve o Sue kände männen väl då de haft flera träffar tidigare. 
    Eter en trevlig middag så fortsatte vi med lite drinkar och musik och senare in i sovrummet där vi fick se Sue bli omhändertagen av de två männen och sin man. De var bara så härligt att se på och när Steve sa till mig, vill du komma hit med så såg jag på min man som nickade. Sen gav det ena det andra....

Hade inte denna första träff blivit så lyckad så hade det nog blivit den sista.

Nu träffar vi Sue o Steve regelbundet som ordnar trevliga träffar.
    Man64u skrev 2015-01-04 17:21:04 följande:

Hej Annika

Härlig tråd;)

Hur tycker du hotwife livet påverkat er relation? Ris o ros?

Hur ofta träffar du andra män? Är maken med också eller ser han mest på?

Tack

I vårt fall tror jag det stårkt relationen. Vi är öppna mot varandra, litar helt på varandra, vi är överens om gränserna på träffarna. Det är underbart och spännande att planera inför träffarna tillsammans. Vi kan ha skönt rollspel om vad som ska ske på träffen.

Vårt egna sexliv har utvecklats.

Min man har varit med på alla träffar utom två.då var jag med Sue o Steve.

När min man är med deltar han oftast också vilket jag gillar. Han håller också lite koll, ger männen, mannen lite råd om hur jag vill ha det så jag kan njuta fullt ut, tex vill jag inte att man kommer i mig för fort utan för sakta in, även slickning måste vara ömt.

Hur ofta undrar du? Är vi på semester i London och träffar Sue o Steve kan de ha ordnat två träffar på en vecka.

Annars nån gång per månad, ibland varannan, nu var det över en månad sen sist.

Alla får tycka olika och det respekterar jag.
    Vad är rätt o fel och vad gäller barnen så har vi inga träffar när dom bor hos oss och det är självklart.
    Beter sig konstigt, vet inte vad du syftar på där? Vi sitter inte direkt och pratar om träffar eller planerar dem när barnen bor hos oss.
    VI har ett kärleksfullt förhållande och vi är väldigt fysiska med varandra i familjen dvs vi kramas när vi ses o kramas när vi säger hej då.
    Nu bor vi utomlands och de vi träffar har vi gjort sen en tid tillbaka och det är inte i Sverige eller ens i närheten av vad vi bor..
    Vi lever ut våra gemensamma "lustar" och har samtidigt en kärleksfull relation.
    En viktig del vi vill ge barnen är kärlek och som förälder också visa vår kärlek inför våra barn och på det sättet visa att även föräldrar kan tycka om varandra öppet genom kramar och pussar.

Anders 386 skrev 2015-01-05 14:07:17 följande:
    Jag tror risken är liten om man sköter det snyggt. Många barn fattar ju inte ens att föräldrarna har ett sexliv utan tror det bara hör ungdomen till. Dom lever mest i sin egen kompisvärld. Och om någon granne skulle vara misstänksam - vad gör det?   Det är iaf inget som dom kommer att vilja diskutera.
    Själv är jag avis på dom som verkligen lever ut sin sexualitet... Det är verkligen ett sätt att leva till 100%. Grattis till er som vågar ta ut svängarna medan vi andra bara fantiserar. Solig
    Jag skulle inte vilja att min fru var borta o hade sex med andra - men skulle gärna se henne med en annan man. 
    Hej
    Nu är alltid min man med vilket vi båda vill, det kändes inte bra att han inte var med två gånger även om jag var med våra goda vänner Sue o Steve som jag skrivit om ovan.
    Min man tycker också det är en härlig känsla att se mig njuta med andra, sexuellt.
    Anonym (Masterski) skrev 2015-01-05 23:53:03 följande:

Kul att ni hittat något ni gillar och som funkar för er. 

Jag tycker dock att med grund tagen ur dina svar här att ni snarare har ett förhållande som går mer åt swinger än cuckold/hotwife. I alla fall skulle flera av mina bekanta par som lever detta mer dedikerat hävda det.

Spelat rollen av bull/älskare åt några hotwife och går verkligen igång på att ta en upptagen kvinna med hennes mans vetskap och godkännande.

Skulle du kunna beskriva vad det är hos dig och vad det är hos din man som triggar er att leva denna livsstil?

Vad som triggar mig är att veta att min man också gillar att se mig njuta av andra män, att vi mitt "Hotwife" liv också utvecklar vårt eget sexliv. Att få njuta av fler händer än två, at få känna fler hårda kukar än en är nåt som är underbart. 

Som jag skrivit innan så är förutsättningen för oss att det är bra män och det har vi fått nu genom våra vänner Sue o Steve som vi ibland har träffar ihop med.

För oss handlar det absolut inte om nån form av förnedring, inget s.k cuckold som går ut på att för äkta mannen tala om hur usel älskare han är eller dylikt så på det sättet är vi väl mer åt swinger.

MIn man är med på lika villkor och är den som håller i "taktpinnen". Han vet vad jag gillar och vi har oftast pratat igenom innan vad vi vill uppleva på träffen. Träffarna är oftast utvecklande för vårt eget sexliv.

MÄnnen vi träfar är lyhörda, omtänksamma, helt utan ego fixering utan det är min njutning som är i centrum och det är också en härlig känsla att veta att männen gör allt för min njutning ;).

Sen får männen givetvis också sitt.;)

Oftast så kommer min man sist, han gillar det, han får längs njutning på det sätet tycker han.

Berätta lite om dina träffar
    Letitia skrev 2015-01-05 19:54:28 följande:
    Ja NORMALT sex, ja. 
    Vad är normal sex för dig? 
    Tror du vi är annorlunda mot våra barn för vi har "annorlunda" sex ? 
    90% av mitt sexliv är med min man ;).....
    Anonym (Fru) skrev 2015-01-05 17:54:44 följande:

Jag har vid ett par tillfällen träffat och sexat med andra män än min man och som jag och min man valt ut tillsammans. Det har boostat vårt samliv nåt enormt och vi har inte sett några negativa effekter alls! Men öppenhet och kommunikation är A och O,samt att vi litar på varandra till 100%.

Håller helt med dig, finns inte öppenhet och bra kommunikation och 100% tillförlit så skall man inte ens fundera på det tycker jag.
Svar på tråden Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill