Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill
Tänder du lika mycket på din man?
Tänder du lika mycket på din man?
na det var du inte, det var jag! kolla forsta sidan;) jag ar annu larvigare =P
[quote=74620432][quote-nick]Anonym (Undrande) skrev 2015-01-04 15:42:55 följande:[/quote-nick]
Hur kan du vara säker på att inte känslorna tar över i förhållande till någon annan man?
[/
Det undrar jag med
vi ar tydligen 2 st nyfikna har inne =)
Och jag maste saga att ni som inte har nagot att fraga utan bara ar bittra individer som behover hacka pa andra for att inbilla sig att de ar battre an andra kan lagga ner. Tycker att det ar sa trist att se era komentarer i alla tradar..
Till Ts, var det inte valdigt pirrigt den forsta gangen? Jag menar, var du inte radd att du skulle angra dig? Och var inte din man det? Han maste val ha varit nervos over att angra sig nar det ar sa dags att inte kunna gora det ogjort.
Och anledningen till att jag undrade hur ni tog upp fragan ar att jag kan inte ens forestalla mig min mans uttryck om jag hade foreslagit detta!=))
Hej Annika
Härlig tråd;)
Hur tycker du hotwife livet påverkat er relation? Ris o ros?
Hur ofta träffar du andra män? Är maken med också eller ser han mest på?
Alla får tycka olika och det respekterar jag.
Vad är rätt o fel och vad gäller barnen så har vi inga träffar när dom bor hos oss och det är självklart.
Beter sig konstigt, vet inte vad du syftar på där? Vi sitter inte direkt och pratar om träffar eller planerar dem när barnen bor hos oss.
VI har ett kärleksfullt förhållande och vi är väldigt fysiska med varandra i familjen dvs vi kramas när vi ses o kramas när vi säger hej då.
Nu bor vi utomlands och de vi träffar har vi gjort sen en tid tillbaka och det är inte i Sverige eller ens i närheten av vad vi bor..
Vi lever ut våra gemensamma "lustar" och har samtidigt en kärleksfull relation.
En viktig del vi vill ge barnen är kärlek och som förälder också visa vår kärlek inför våra barn och på det sättet visa att även föräldrar kan tycka om varandra öppet genom kramar och pussar.
Kul att ni hittat något ni gillar och som funkar för er.
Jag tycker dock att med grund tagen ur dina svar här att ni snarare har ett förhållande som går mer åt swinger än cuckold/hotwife. I alla fall skulle flera av mina bekanta par som lever detta mer dedikerat hävda det.
Spelat rollen av bull/älskare åt några hotwife och går verkligen igång på att ta en upptagen kvinna med hennes mans vetskap och godkännande.
Skulle du kunna beskriva vad det är hos dig och vad det är hos din man som triggar er att leva denna livsstil?
Jag har vid ett par tillfällen träffat och sexat med andra män än min man och som jag och min man valt ut tillsammans. Det har boostat vårt samliv nåt enormt och vi har inte sett några negativa effekter alls! Men öppenhet och kommunikation är A och O,samt att vi litar på varandra till 100%.