Inlägg från: Anonym (Annika hotwife) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Annika hotwife)

Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill

Anonym (Kille 33 år) skrev 2015-01-06 19:45:56 följande:
    Det undrar jag med. Är det så att din man bara får knulla dig vaginalt när han får komma till och att din anal är enbart för Bullen? Eller typ så? Finns det något din man inte får göra men som du tillåter din Bull?
    Andra får inte göra nåt som inte min man får ;)
    Anonym (Masterski) skrev 2015-01-06 18:44:54 följande:

Ta inte detta som någon kritik men jag vill mena att av ur vår diskussion och dina andra svar att du inte är en hotwife. Ert upplägg har inte någon av de grundstenarna som krävs för att särskilja det ert upp mot swinger. Förutom då att din kille är dig trogen om jag förstått det rätt. För mig spelar det ingen roll men jag vet några hotwifes som skulle ha invändningar mot din bedömning. :)

Om swinger är ett brett begrepp så är hotwife/cuckold ett väldigt snävt begrepp.

Men det viktigaste är ju att ni har hittat er grej men ville bara peka på att någon kan ha åsikt om din kategorisering. :)

Hej

Vi är nog lite mitt emellan då jag är den som får flera män o min man två;)

Nåt cuckoldpar är vi inte.

Begreppet hotwife har jag haft sen middagen med Sue o Steve då de berätta om sin relation, se tidigare inlägg
    Anonym (Tomrum?) skrev 2015-01-06 22:31:33 följande:

Hur var din barndom? Kan själv aldrig förstå vad detta kan ge... Har en älskare som är min själsfrände och vårt sex är magiskt! Jag känner sådan ödmjukhet och ömhet och tacksamhet inför denne man som jag blir ett med. Är 38 år och aldrig haft så bra sex... Men även männen innan honom som inte var riktigt true match med mig sexuellt har jag fått något begär att vilja förnedra såhär som beskrivs i trådstartaren.. Så man undrar om det är något du varit med om som ger dig det här förnedringsbegäret?? Något i barndomen eller senare?

Vi har ingen form av förnedring vilket jag hoppas framkommit i tidigare inlägg
    Anonym (Masterski) skrev 2015-01-06 22:05:24 följande:

Utför du oskyddat oralsex på dina älskare och slickar de dig?

Hej

Oskyddat oralt med "stammisar" aldrig med nya.

En del slickar mig o då vill jag gärna ha min mans i mun ;)
    Anonym (Masterski) skrev 2015-01-06 22:52:58 följande:
    Känner igen ert upplägg med stammisar men det är i ärlighetens namn en falsk trygghet. Man kan ju anta att de har sexuella relationer utanför det ni har tillsammans. Men som sagt är det vanligt och smittorisken av något allvarligt är ju väldigt liten via oralsex. :)
    Hej  Stammisar I vårt fall är andra män I ett "hotwife" förhållande, dvs jag är den andra kvinnan för dem liksom Sue är den andra kvinnan för min man.
    Visst kan det finnas en chans at han har sex med fler men vi har kännt dem nu ett par år och de lever som vi förstår sunt ;)
    Anonym (Masterski) skrev 2015-01-06 23:02:30 följande:

Hur viktigt har livsstilen blivit för dig? Hur skulle du reagera om din man vill att ni skulle sluta träffa männen, skulle det bli en konflikt hos er? Skulle du tom kunna överväga att lämna honom för att hitta någon som vill vela det liv du nu lever?

Hej

Det finns säkert de par som lever för "hotwife" stilen men för oss handlar det om en liten del i vårt liv. Vi lever till största delen ett vanligt familjeliv med jobb, vänner, fritid, en hel del resor och även representation i jobbet.

Att vi då och då träffar andra är nåt vi båda gillar och skulle min man vilja upphöra så skulle jag respektera det liksom jag vill, vet att han skulle göra detsamma om jag ville sluta.

Idag ger det en extra krydda och utvecklar vårt förhållande mycket tack vare det för oss fina grupp vi kommit med i tack vare Sue o Steve.
    Anonym (Masterski) skrev 2015-01-07 10:23:44 följande:

Har du inget behov av att träffa dina älskare ensam utan din man? Eller är grejen att ni gör detta ihop fysiskt på plats?

För mig är grejen att vi gör det tillsammans.

Hade två möten i början utan min man, dock med Sue o Steve tillsammans med tre män till.

De fyra männen tog väl hand om mig och Sue och visst var det skönt även om inte min man var med.

Är vi i London en längre stund och nån av "stammisarna" eller om Sue o Steve hörde av sig om en intressant träff och min man inte skulle kunna så skulle jag kunna gå själv få jag känner mig väldigt trygg i denna grupp vi lärt känna. Helst vill jag ha min man med, skulle heller inte göra nåt som inte han samtyckte till heller.
    Anonym (Masterski) skrev 2015-01-07 11:45:58 följande:

Om jag tolkar dig rätt så är det som driver dig i detta är att ha sex med flera män samtidigt. Det är mer viktigt än att träffa andra män än den man pga omväxling?

Jo ja gillar att få vara i centrum med flera män;).

Oftast har vi också en trevlig middag innan och bara tanken att bordsgrannarna bara skulle veta att jag inom ett par timmar har de två eller tre männen i sängen är kittlande.
    Anonym (Masterski) skrev 2015-01-07 17:13:58 följande:

Har det hänt att du njutit mer med någon av dina älskare än du gör med din man?

Hej

Det har hänt att jag njutit sexuellt mer med fler män samtidigt, känslan att bli omhändertagen av flera är underbar, min man har också varit med då så han är med kan man saga ;)

Anonym (Maria 41) skrev 2015-01-07 13:33:02 följande:

Kan du berätta lite om en träff ;), nyfiken.

Vart träffas ni normalt, typ av sex, hur många är ni mm

I min egen fantasi som jag inte upplevt ännu blir jag tagen av flera sköna män, har inte vågat berätta för min man.

Hej Maria

Om du är äverens med din man så testa ;)...men det är förstås viktigt att första träffen och följande blir fina och att ni båda är helt med på det, börja med att antyda nåt om ni rollspelar lite när ni har sex.

Våra träffar sker oftast I London och bara med männen I vår "grupp" vi träfat genom Sue o Steve.
    Det kan vara hemme hos någon av "stammisarna", eller hos Sue o Steve om dom bjuder in. Då är vi två kvinnor som får flera män. Njuter också av att få se en annan kvinna med flera män.

Vi träffas oftast först over en middag på nån fin restaurang I närheten där vi skall vara. Samtalsämnen kan då vara mellan himmel och gjord men förstås lite inslag av sex. IBlnad har det hänt att när vi har middag med Sue o Steve och kanske tv¨män till, då är vi sex stycken, så har lite av försplet redan börjat på restaurangen. Diskret har en hand lagts på låret, ibland en på vardera och att känna smkeningarna redan på restaurangen gör mig oerhört upphetsad. Speciellt då det sitter folkrunt om kring som inte anar nåt.
    Själv har jag oftast en fin klänning eller kjol, inte för utmanande för jag vill inte se slampig ut på restaurangen. Desto finare under, oftast svarta stay ups med svart top, bustie och till det fina trosor. Ibland också troslöst.

Är vi hemma hos Sue o Steve så är vi i deras vardagsrum, de har en stor hörnsoffa och yterliggare två fotöljer.

Soffbordet tas bort och på golvet har de förberett med en stor madrass med skönt sidenlakan.

Beroende på vilka som är med så sitter er vi tillsammans och småpratar, ofta till ett eller  två glas champagne. Sen löper det atuomatiskt så att säga. Männen hjälper till att klä av oss och jag behåller alltid underkläderna på, dels för att jag känner mig sexig och dels för att "skydda" mot för mkt intim hudkontakt.

Själva sexet är allt, börjar ofta med smekningar, det kan vara en man eller min man som börjar, sen kommer en till, nån tar en paus. Det gör att vi kvinnor hela tiden har kåta män hos oss ;)

Inte alltid blir det en dp men dom gånger det går är det underbart. Det är inte lätt att få till en bra, det är iallafall vår erfarenhet. Mycket sug o slick. Älskar att suga, och för de välutrustade så är sugning vad de får ;) Kan bara ta emot han med xxl lite grann men det är skönt det med..

Männen får knulla mig med kondom, beroende på hur länge nån har knullar mig så kan jag ta emot nästa directSjälv gillar jag att bli tagen riktigt hart I missionären eller bakifrån, känna hur pungkulorna slat mot stjärten när han stöter in hela kuken. . Ibland så får en av oss tjejer all uppmärksamhet och då kan jag ha en kuk I munnen, en I musen samtidigt som jag runkar en, härligt. Samtidigt slickas mina bröst

Vi har en skön avslappnad atmosfär med stor respect och ödmjukhet.
    Vi tjejer sätter gränserna och det är nåt våra "stammisar" väl känner till nu.

Ibland är en träff under en kväll ibland under dagtid

.

Evablonde skrev 2015-01-07 15:30:11 följande:

Låter som ni har ett härligt förhållande;).

Verkar också tryggt med gruppen ni verkar vara med i. Är det samma personer i gruppen? Vilka är de?

Hej

Det är samma personer med, ibland är nån "gäst" medbjuden.

Det är våra vänner I London Sue & Steve som ordnar och I gruppen är det 8 olika män med. De är alla väldigt trevliga, sociala, kommer från Sue & Steves kontakter. Som jag uppfattat det ¨så är 4 är gifta och gör detta vid sidan om och 4 lever också I en form av Hotwife relation eller mer kanske som swingers. En kille är svart,fursprungligen fårn Jamaica och väldigt fin o atletisk. 6 är trevliga engelsmän, välvårade. 1 är från tyskland. Han från Jamaica är dessutom väldigt välutrustad vilket bekräftar myten om att "svarta" har stora ;)
    jordgubbslover skrev 2015-01-07 17:43:50 följande:
    www.nouw.com/jennan
    Vad är detta? Vill inte öppna okända sidor på min jobbdator
    Anonym (Masterski) skrev 2015-01-07 17:55:57 följande:
    Någon form av modeblogg vid en snabb titt. Annonseringsspam :)
    Tack :)
    Anonym (Masterski) skrev 2015-01-07 17:52:52 följande:

Har du kontakt med någon av älskarna direkt utanför din mans kontroll via sms, telefon, epost etc? Prata snusk, planera mm inför en träff tex.

Hej

Nej inte direkt det går via Sue o Steve som vi också planerar med när vi har träffar ihop
    Eva88 skrev 2015-01-07 18:05:39 följande:

Tycker verkligen synd om dig och undrar hur man kan bli så sjuk.

Tror också du är medveten om vilket lågt människovärde du har hos allmänheten.

Detta är det sjukaste jag läst på länge, du har tagit begreppet slampa till nya höjder...

Hej Eva

Du behöver inte tycka synd om mig, tack för att du ändå tar dig tid att läsa.

Finns många kvinnor som inte är som du som drömmer att få uppleva det jag gör.

Hoppas du själv är nöjd med ditt sexliv
    Eva88 skrev 2015-01-07 18:30:01 följande:
    Suck... det är så tråkigt.
    Läser man trådskaparens inlägg så är det så tydligt att detta är ännu ett troll.

Det är ingen kvinna som skriver utan någon porrskadad man som vill få utlopp för sina fantasier genom att få respons i tråden.

FL borde vara bättre på att radera tramstrådar som denna.
    Hej igen

Det är fritt att läsa och passar det inte så behöver man inte bry sig.

Beundrar att du tar dig tid till sånt du inte gillar, kan inte ge dig nån energi.

Tycker du låter mer bitter än happy, hoppas dock jag har fel
    Anonym (Masterski) skrev 2015-01-07 19:27:37 följande:

Har nog inte några fler frågor tror jag men vill tacka dig för dina svar. Det är alltid roligt att höra hur olika upplägget är i denna form av relationer. Men kan ju alltid diskutera vad man ska kalla ert upplägg och du vet min klara inställning men det är sekundärt.

Önskar dig lycka till och återkommer om jag kommer på något mer att fråga.

Nu skall jag lägga lite energi på en av mina hotwifes som förövrigt är mer än 10 år yngre än mig. ;)

tack själv för vuxet och trevligt beetende här och lycka till med din egen hotwife ;)
    Man64u skrev 2015-01-07 21:52:58 följande:

Har med intresse följt inläggen här och vill gärna fortsätta diskussioner om Hotwife m.m och gärna swingers.

har lagt upp en grupp idag,   X Dreams  för oss som är intresserade, nyfikna eller redan erfarna av  Hotwife, Bangmywife, Swinger

Vore kul om ni seriösa här går med ;)

Har just sökt medlemskap ;)
    Kan ju vara skönt att slippa oseriösa inläggen i fortsättningen ;)
Svar på tråden Jag en s.k Hotwife - fråga mig vad du vill