• zorina

hur gör man för att få sova????

Min treåring somnar i sin egen säng.. sen vaknar vid ca tolv igen... sitter man i hennes säng tar det två tim innan hon somnar om.. och då vaknar hon inom en timme igen! Ligger hon mellan oss ja då sover hon som en stock resten av natten medans vi ligger vakna då hon knör och sparkar osv.... tacksam för tips då detta börjar bli ohållbart!

• Svar på tråden hur gör man för att få sova????
  • zorina

Ja vi har en säng brevid redan men den vill hon inte sova i. Hon ska ligga så tätt som möjligt så tror inte det spelar ngn roll hur bred sängen är ändå... ja jag antar att det bara är att härda ut ett tag till då :)

Och sexlivet funkar eftersom hon sover till tolv så hinner man allt med det ;)

• zorina

Ja man kanske får skaffa en större säng till henne så jag får plats där.. men kommer en liten bebis i maj om allt går som de ska så kanske är dumt att börja med det.. skönt att höra att det är fler som har barn som inte sover själva :)

• zorina

Okej! Det va intressant.. Ska kanske pröva det :). Tvn är nästan alltid på här med även om ingen tittar på den.. Hon sitter mest med hörlurar och lyssnar på musik när hon varvar ner.. .men allt är värt att pröva :). Just nu har ja ställt in rese sängen brevid min så hon lägger sig där på natten och sover hyfsat bra då iaf :)

Svar på tråden hur gör man för att få sova????