Linae86 skrev 2015-01-06 16:11:54 följande:
Jag är på ungefär detsamma, äl + 10, så några dagar före dig. Otroligt svårt att känna efter tycker jag då kroppen säkert spelar en massa spratt. Jag har flera gravid symtom men i själva känslan tror jag inte att jag är gravid. Kanske bara för att jag inte vågar hoppas för mycket... Jag har en sån konstig känsla i låret, har tappat känseln och den har varit borta flera timmar nu. Googlade och fick fram att vissa får så under graviditeten men de flesta verkar ha gått ett tag då.
Jag håller alla mina tummar för att både du och jag är gravida :D
Dom flesta symptomen man läser om brukar ju komma lite senare än det gör för alla oss som skriver här. Jag känner också massa konstiga grejer i kroppen och känner mig allmänt gravid hela tiden. Men idag slog det mig att man faktiskt inte är gravid förrän ägget fäster, vilket borde vara långt senare än mina symptom började. Tror fan att kroppen spelar mig ett spratt :P Du har gått några dagar längre än jag och då är det faktiskt möjligt att det du känner är på riktigt då det börjar hända grejer på dag ett när ägget väl sitter där :)