FiiaN skrev 2015-01-07 11:01:13 följande:
Hej!
Det är nog inte mycket till hjälp, men jag har liknande "problem". Lite blod i flytningarna då och då. Man blir ju knäpp och går och kollar hela tiden, sån är i alla fall jag :)
Jag har dock haft en hel del problem med blödningar sedan jag slutade med mina p-piller i augusti. Har nu fått tabletter som ska göra att dessa blödningar slutar, tar dom 10 dagar och efter det så kommer mensen 3 dagar efter jag slutat med tabletterna. Tog inte dessa tabletter denna gång, då blödningen inte kom när den brukade göra. Blev så lättad och trodde det redigt upp sig på en kur, men hade fel.. Dessa blödningar kom en vecka senare än dom brukade och höll i ca en vecka. Men nu har jag inte sett skymten av dom blödningarna (4-5 veckor sedan, tror inte det va mens). Sedan igår har flytningarna haft lite blod i sig, men inte mycket. Blir så trött på detta...
Har inga symtom på graviditet men håller tummarna :) Hoppas att det är så att det är någon i din mage som gror :D
Vad skönt att höra att det är fler som har samma problem. Jag har googlat en massa nu och det ska inte vara någon fara verkar det som. Har dock inte fått nått tydligt svar på vad det kan bero på men har bestämt mig för att strunta i det.. Kan ändå inte påverka. :)
Trist att höra att du har sånna problem med dina blödningar. Har du pratat med barnmorskan om vad det kan bero på? Tabletterna du tar, har dom nån annan effekt än att ta bort småblödningar? De kan inte fungera typ som p-medel?