• Joozzaan

bli gravid med första barnet 2015

Kunde inte hålla mig så testade nyss men verkar vara negativt denna månad med :( bara att invänta mensen och börja om igen.

• Joozzaan
    Annapanna2 skrev 2015-02-22 16:36:29 följande:

Vad tråkigt :( än är det ju inte försent.. Jag håller tummarna ändå ;) kram!

Bra att någon hållet hoppet uppe :) ät ju bara dag 35 idag och förra månaden kom den efter dag 36 så är ju inte helt omöjligt att det ät för tidigt för testet att registrera något ;) men tror tyvärr inte det är något.
  • Joozzaan

Fortfarande ingen mens. . . Passerar dag 40 nu. Undra hur länge man ska behöva vänta.

• Joozzaan
    Lisa92 skrev 2015-03-07 01:15:06 följande:

Hur går det joozzaan? Hoppas att det gått åt något håll i alla fall <3

Grattis till er som har fått plus :) är lite granna avis ;)

Min kropp håller just nu på att bara driva med mig. Det drar i ljumskarna och det pirrar till och drar lite i tjejmagen. Men har för mig att jag har varit med om det innan och då vart det inget och jag fick mensen när den skulle och har inte haft äl ännu, så jag tror bara att kroppen retas lite. :/

Jodå mensen kom till slut på dag 40, den blir alltså fyra dagar längre varje månad, så jävla konstigt men vad ska man göra? Så nu börjar nästa försök och den långa väntan som bara blir löngre och längre haha..
  • Joozzaan
    Lisa92 skrev 2015-03-29 20:00:29 följande:

Hur går det för dig?

Jodå bra antar jag :) fick mens idag så istället för att bli längre och längre som alla andra månader hamnade jag på 29 dagar nu! Sjukt myckt bättre än 44 som jag skulle haft om det dåliga mönstret fortsatte :) tror inte Heller jag haft äl dom andra månaderna då jag läste att om man är ojämn och har ovanligt långa cyklar kan äl utebli.

Måste ju vara ett bra tecken att det blev 29 nu vilket är mer normalt. Kroppen kanske äntligen börjar återställa sig, har ju bara varit utan p-piller i 4 månader ;) funderar på att tempa nu för att se om det händer något.

Nytt bim 27/4 om kroppen inte spårar ut igen!
  • Joozzaan
    Lisa92 skrev 2015-04-10 13:56:44 följande:

Tänkte höra hur det går för alla här? :)

Har nog äl under de närmsta dagarna och BM den 27/4 :) förväntansfull och hoppfull! Hur går det själv? :D
  • Joozzaan
    Lisa92 skrev 2015-04-10 22:33:37 följande:

Vi två har lyckats synka våra cykler +/- någon dag.. Haha xD .... Jo vi har ett uppehåll i "försökandet" men kör oskyddat :) känner att jag är tillräckligt stressad med flytt och stök så jag vill ha en grej mindre att tänka på just nu :) men i juni är vi på de igen :)

Haha jasså vad kul hehe ;D ja usch flytta är stressigt nog... vi flyttade i oktober och höll på att gå under av allt som måste fixas och så innan. Kul om det skulle ta sig för er nu när ni har lite paus hehe bara för att liksom :)
  • Joozzaan
    Lisa92 skrev 2015-04-26 03:13:04 följande:

Har inte varit inne på ett tag för har haft fullt upp hemma med att packa ner saker inför flytt :) Men tänkte titta in och höra hur det gått för alla och säga hej till nya :)

BIM i moegon så får se vad som händer :) hur går det för dig? :)
  • Joozzaan
    Lisa92 skrev 2015-04-28 01:01:07 följande:

Har gjort ont som vid ägglossning fast inte lika mycket utan en gång i går och en gång i dag.. Undrar vad det kan vara för ägglossning smärtorna brukar hålla i sig till och från under tre dagar inte bara en gång om dan xP

Du och jag är ju lite för lika känner jag haha :) mensen skulle kommit igår men har ännu inte kommit. Tog ett test som dock var negativt från vad jag kunde se och tror det beror på att jag inte heller har haft äl denna månad. Senaste dagarna har det ryckt och stuckits lite runt äggstockarna så får väl se om mensen tänker komma snart eller vad det är frågan om. :)
Svar på tråden bli gravid med första barnet 2015