bli gravid med första barnet 2015
Haha totalsynkade xD
Haha totalsynkade xD
Hur går det för dig? Någe mens eller pluss?
Inget här heller.. Men känner mig väldigt uppblåst, fast det gör jag innan mens också så.
Tänkte bara skriva en uppdatering. Här lyser fortfarande mensen med sin frånvaro. Är på BIM +16 men känner mig inget annorlunda i kroppen så har inte gjort något test ännu för har slösat för mycket pengar på tester innan. Gissar att mensen kommer någon gång denna eller nästa vecka.
Hur går det för er andra? Är väldigt tomt i tråden tycker jag :)
Fick ett halvstarkt streck på äl test för några dagar sedan och trodde äl var på g men sedan dess har strecken varit mycket svagare och inte alls blivit lika starka... vad betyder detta? Att jag missade äl eller att jag helt enkelt inte haft den? Om jag missat måste jag haft äl supertidigt vilket jag inte tror...
Såhär ser äl test ut idag
Har inte skrivit på ett tag men tänkte uppdatera att här har det inte hänt något än :/ hur e det med er andra? :)
Jag hade mens midsommar, så äl snart :) jag vet att jag har mens nästan på dagen 2 veckor efter äl :) så känner jag av äl kan jag räkna ut mensen :)
Idag är jag på dag 41 och kände att jag inte kunde hålla mig längre så gick för att ta ett test bara för att märka att jag inte hade några kvar haha. Kanske inte meningen att jag skulle testa ändå? Beställde hem några nya samt äl-stickor. Ska även proga angus cactus eller munkpeppar som det även kallas. Orkar verkligen inte med dessa perioder på över 40 dagar :(
Någon som provat munkpeppar förr?
Det här är är vad jag fick fram efter tre sekunder. . . Sitter och skakar och tror inte det är sant.
Tack! :)
Känns overkligt... känner mig inte gravid :O
Åh hoppas det är min tur med snart :) grattis igen :)
Jag är någonstans mellan äl och mens. Har inte riktigt koll just nu för haft äl känningar tre olika omgångar denna månaden :/ så har ingen aning vilken av gångerna som verkligen va äl. Om det va den sista så missade vi den totalt men de första två prickade vi in. Så vi får väl se. :/
Hur går det för alla? Känns så dött i tråden. . .
Har en paus :/ händer för mycket just nu.. Men har ägglossning i går eller i dag för har satans ont och hade de i går me.. Men har inte sexat.. Skönt att veta att mensen ska komma och slippa ovissheten...
Hur går det för dig och fröet då? :)
Idag var vi på rul och allt såg bra ut, fick även veta att det är en liten flicka där inne! :) så kul att få se skillnaden från vecka 13 till nu i vecka 19!