• Wictoria1984

IVF - 2015

30 år och börjar vårt första försök 27/2, vårt Enda problem även om det verkar vara bland det krångligare är en bitvis skadad slemhinna som är konstant mellan 3-4 mm altså alldeles för tunn.

Men blir galen av denna väntan,,,, bara några veckor kvar nu för oss iaf. Dock är chanserna låga vad jag förstått

• Wictoria1984

Frucgsvensson

Ja vi har provat hormonet för att tjocka på slemhinnan men hjälper inte,, svårare på så vis att ägget fäster inte :/ så våra odds är små tyvärr men vi hoppas

Vi ska på planering 10/2 och börjar 27/2

• Wictoria1984
    Elfia skrev 2015-02-19 15:51:49 följande:
    Skrattande Lycka till, du kör det långa protokollet eller? vanlig ivf? Första?
    Ja det långa , första försöker ????
  • Wictoria1984
    Gweny skrev 2015-02-19 16:00:51 följande:
    Då ligger vi nära varandra... har äp planerat v12. Spännande. smile1.gif
    Vart ska ni göra? Vi är i Örebro
  • Wictoria1984
    Gweny skrev 2015-02-21 12:18:51 följande:
    Vi är på sahlgrenska! Vill att tiden ska gå fortare, håller på att sprayar, ska lämna blodprov i början av mars.
    Håller oxå på att spraya och tiden går så långsamt
  • Wictoria1984

Hej har en fråga,

Har sprayat i 13 dagar och har fortfarande inte fått min mens :/ mår skit och har symptom deluxe . Huvudvärk, trötthet, svettas , fryser så ngt har det ju gjort med kroppen

Men jag läste om man inte får en mensblödning ligger nivåerna för högt och Man får bryta och börja om? Stämmer detta? Hoppas inte, denna vecka har varit en plåga ;(

Svar på tråden IVF - 2015