• le87

IVF - 2015

Hej !

Jag hoppar gärna oxå in här, känns skönt och få skriva med folk som är i samma sits nu när det börjar närma sig.Glad
    Jag och min sambo har försökt i över 4 år, efter 2 år fick jag redan på att jag hade ett hjärtfel så allt har verkligen dragit ut på tiden men har i samband med mina sjukhusbesök för hjärtat även gjort alla undersökningar, testat pergotime och provtagningar som krävs inför ivf så nu inväntar jag bara mensen(början av februari) så jag kan ringa och se om det finns plats för oss att starta.. Supernervös men oxå såå förväntansfull.Glad

Var någonstans ska ni andra göra eran IVF ?

Vi ska göra våran på rmc i Linöping & det korta protokollet pga mitt hjärta.

• le87
    Achiniotis skrev 2015-01-28 20:38:03 följande:

Hej. ..

Jag fick tillbaka 2 embryon i måndags. .. så nu ruvar jag!

Då håller vi tummarna hårt.Glad  Gick ÄP & återföringen bra ? 
  • le87
    Bergamott83 skrev 2015-01-28 19:52:52 följande:
    Jag ska göra i Västerås och sedan i Uppsala.  Det ska bli spännande. 
    Ja man är väldigt glad & förväntansfull samtidigt som det känns lite läskigt & ovisst att gå igenom en IVF med sprutor, äggplock och hela proceduren. Det är ju inget man gör varje dag.Flört

Men nu är man Äntligen framme iaf !
  • le87
    Achiniotis skrev 2015-01-28 22:45:03 följande:

Ja, tyckte dock att äggplock kändes. De plockade 15 ägg. 2 mogna som åtrfördes. Detta är vårt 2.e försök. Blev ma i 3 veckan sist.

Ja det är nog äggplocket man är mest nervös inför.. Har du kört långa eller korta protokollet ?
    Spännande att få tillbaka 2.Glad 
Svar på tråden IVF - 2015