• Anonym (Hoppet)

Ruvare med testdag runt 1/2

Jag har precis gjort en frysåterföring av en femdagars blastocyst och är idag på ruvardag 1. Vill gärna följas åt med andra i samma situation. Jag har en historia med upprepade missfall, så ett gravidbesked ger inte en självklar glädje, men det är ju ändå första steget mot det där efterlängtade barnet! Jag har inga barn sedan tidigare och hoppas hoppas att det ska gå vägen nu!

• Svar på tråden Ruvare med testdag runt 1/2
  • Anonym (Hoppet)

:) känner du något? Jag känner fortfarande inget!

• Karriärskvinna

Njäe, har fortfarande lite, lite flytningar... Det är så svårt att försöka tänka på något annat alltså. Gjorde du återsättning i söndags? Du ligger en dag före mig va?

• Anonym (Hoppet)

Jag har också fått lite ljusröda flytningar nu. Hoppas det är ett gott tecken... Vi gjorde återföringen på samma dag, måndagen. :)

• Anonym (Hoppet)

Jag tänker testa imorgon. Har varit gravid 3 ggr tidigare (mf) och alltid fått plus tidigt. Har läst det där, men jag har som sagt fått plus så tidigt som 5 dagar efter insättning. :)

• Anonym (Hoppet)

I vilken vecka fick du missfall?

• Anonym (Hoppet)

Ok, så inte innan beräknad mens iaf. Det kan ju kännas onödigt smärtsamt att se ett plus innan mens om man sen börjar blöda när man skulle få mens. Kanske att jag väntar till onsdag när min beräknade mens är

• Karriärskvinna

Ja, men samtidigt är det jobbigt att bara börja blöda... Ett plus är ändå ett plus... Jag ska också ha mens på onsdag-torsdag, men jag tror jag testar onsdag morgon.

Svar på tråden Ruvare med testdag runt 1/2