• Anonym (Hoppet)

Ruvare med testdag runt 1/2

Jag har precis gjort en frysåterföring av en femdagars blastocyst och är idag på ruvardag 1. Vill gärna följas åt med andra i samma situation. Jag har en historia med upprepade missfall, så ett gravidbesked ger inte en självklar glädje, men det är ju ändå första steget mot det där efterlängtade barnet! Jag har inga barn sedan tidigare och hoppas hoppas att det ska gå vägen nu!

• Svar på tråden Ruvare med testdag runt 1/2
  • Karriärskvinna

Vågar inte hoppas ännu. Dag 9 kanske är för tidigt.. Var går du? På Sahlgrenska sa de dag 12 som testdag, tror jag.

• Anonym (Hoppet)

Jag går på karolinska i Stockholm. Testdag enligt Karolinska är på söndag 1/2. Det kan ju bli supertidigt missfall och då blir väl mensen nån dag sen. Säkert det de vill bespara en, men jag kan inte låta bli att testa ändå. Hoppas att våra test är starkare imorgon!

• Anonym (Hoppet)
    Karriärskvinna skrev 2015-01-29 06:46:25 följande:

Gravid 1-2 står det på mitt digitala test idag...

Vad bra! Jag vet inte om mitt streck är starkare, men det syns ju iaf. Kanske också borde göra ett digitalt!
  • Karriärskvinna

Jamen gör det, känns tryggare och ingen risk för övertolkning.

I vilken vecka har du haft missfall tidigare? Jag känner mig inte direkt lugn nu heller, men det är ett steg i rätt riktning. Nu vet jag att jag kan bli gravid naturligt och med ivf.

• Anonym (Hoppet)

Jag gjorde ett digitalt idag som visade gravid 1-2

Har haft två MA (v12 och v10 men som dött i v 6) och ett supertidigt då jag blödde från plus till v6.

• Karriärskvinna

Wow! Härligt!

Jag ringde Sahlgrenska nu och de ville att jag ska ta ett nytt test dag 15 och återkomma då... Lite tröttsamt...

Hoppas att det är vår tur nu. Inga fler missfall. Jag är 32 i år, hur gammal är du?

• Anonym (Hoppet)

Men vilken paragrafryttare du fick prata med! Är du gravid nu så är du nog det om några dagar också. Och hur svårt är det att avboka om något skulle hända? Jag pratade med Karolinska nyss och fick en tid för vul den 19/2. Fick lite tidigare pga de tidigare missfallen. Skönt. Men det blir tre jobbiga veckor att vänta.

Jag är 31.

Svar på tråden Ruvare med testdag runt 1/2