• Anonym (Killen)

Hur ser den perfekta trekanten ut för dig?

Har inte alla fantiserat någon gång om en het trekant. Hur skulle den perfekta se ut för dig? Vilka skulle du vilja ha med? Blir det något speciellt sex på tre om du fick bestämma?

• Svar på tråden Hur ser den perfekta trekanten ut för dig?
  • Anders 386

Jag skulle vilja ha med min fru och ytterligare en man. Gärna lite yngre än mig. Han ska vara ödmjuk och lyhörd men samtidigt ta för sig inom rimliga gränser. Och viktigt att han ska veta redan innan var gränserna går så att man inte behöver ta upp det under själva akten. Bra om han kan hålla på lite längre tid än mig.
    Inga specialvarianter - min fru får sätta gränserna. Jag skulle nog vilja att vi män kände på varandra lite lätt också.. Men min fru ska vara i centrum, killsexet får inte ta över, bara finnas som en krydda med lite beröringar..  
    Typ så hade jag tänkt..  Solig

• Anonym (Dream)

Jag (kille) och två kvinnor.

Den ena, ung, runt 20. Tight och underbar.

Den andra, äldre, runt 35, och mer erfaren. Den yngre knullar jag länge och hårt. Den äldre och jag kör analsex och det är hon som tar satsen i munnen och i ansiktet.

• Frökenfrykena

Jag, min man och en kvinna - är perfekta för mig.

Gärna lite äldre men det är inte viktigt däremot så stor preferens att hon ska vara hårigare än mig, då min man gillar håriga sköten samt att jag gillar att titta på honom när han njuter av hennes buske.

• Times
    Frökenfrykena skrev 2015-01-23 19:36:09 följande:

Jag, min man och en kvinna - är perfekta för mig.

Gärna lite äldre men det är inte viktigt däremot så stor preferens att hon ska vara hårigare än mig, då min man gillar håriga sköten samt att jag gillar att titta på honom när han njuter av hennes buske.

Spännande inlägg. Aldrig hört något kvinna som går igång på en annan kvinnas buske. Tycker det är härligt när man får höra nya erfarenheter/tankar från alla håll och kanter.

Väl mött

Times
    Anonym (Killen) skrev 2015-01-23 13:29:06 följande:

Har inte alla fantiserat någon gång om en het trekant. Hur skulle den perfekta se ut för dig? Vilka skulle du vilja ha med? Blir det något speciellt sex på tre om du fick bestämma?

Min skulle vara tillsammans med henne jag hänger en del med nu + hennes vän. Dom ser fantastiska ut tillsammans och i tanken tror jag dom hade synkat väl. 
    Skulle nog mest sett på till en början för att senare blanda mig i. Kyssar,smek,tunga och bestämt hårt sex.
    Och vi får inte glömma skratt också. En trekant skall vara lite rolig emellanåt.

Väl mött

Times
  • Frökenfrykena
    Times skrev 2015-01-23 19:40:47 följande:
    Spännande inlägg. Aldrig hört något kvinna som går igång på en annan kvinnas buske. Tycker det är härligt när man får höra nya erfarenheter/tankar från alla håll och kanter.

Väl mött

Times
    Anonym (Killen) skrev 2015-01-23 13:29:06 följande:

Min skulle vara tillsammans med henne jag hänger en del med nu + hennes vän. Dom ser fantastiska ut tillsammans och i tanken tror jag dom hade synkat väl. 
    Skulle nog mest sett på till en början för att senare blanda mig i. Kyssar,smek,tunga och bestämt hårt sex.
    Och vi får inte glömma skratt också. En trekant skall vara lite rolig emellanåt.

Väl mött

Times
    Klart det ska vara kul också:)

Jaså, aldrig?

Jag går dels igång på det för att min man går igång på det och dels gillar jag rent visuellt kontrasten mellan en kvinnas täta buske (min är inte så tät) och hans renrakade lem.
  • Man39Sthlm

Perfekta trekanten för oss är Jag, min sambo och en kvinna till. Det har vi haft några gånger då både jag och min sambo tänder på tjejer. :)

• Times
    Frökenfrykena skrev 2015-01-23 19:46:36 följande:
    Klart det ska vara kul också:)

Jaså, aldrig?

Jag går dels igång på det för att min man går igång på det och dels gillar jag rent visuellt kontrasten mellan en kvinnas täta buske (min är inte så tät) och hans renrakade lem.
    Nej du blev först i mitt liv på den :)
    Låter härligt. Personligen föredrar jag när båda (mannen och kvinnan) har hår där uppe om du förstår. Men mannen rakar pungen/mellangården och kvinnan rakar vid läpparna. Men gärna en jämn och fin buske ovanför.

Nu jävlar gled vi bort från ämnet. Förlåt TS. Och tack för ny info om vad man kan gå igång på Fröken. Hoppas du och mannen får uppleva det
  • Frökenfrykena
    Times skrev 2015-01-23 19:50:34 följande:
    Nej du blev först i mitt liv på den :)
    Låter härligt. Personligen föredrar jag när båda (mannen och kvinnan) har hår där uppe om du förstår. Men mannen rakar pungen/mellangården och kvinnan rakar vid läpparna. Men gärna en jämn och fin buske ovanför.

Nu jävlar gled vi bort från ämnet. Förlåt TS. Och tack för ny info om vad man kan gå igång på Fröken. Hoppas du och mannen får uppleva det
    Kul att man får vara etta på något här i livetGlad
    Jag förstår, våra preferenser runt det kan vi ta i "min" tråd som behandlar det ämnet så får det gå tillbaka till huvudämnet härFlört
Svar på tråden Hur ser den perfekta trekanten ut för dig?