• Anonym (Killen)

Hur ser den perfekta trekanten ut för dig?

Har inte alla fantiserat någon gång om en het trekant. Hur skulle den perfekta se ut för dig? Vilka skulle du vilja ha med? Blir det något speciellt sex på tre om du fick bestämma?

• Svar på tråden Hur ser den perfekta trekanten ut för dig?
  • Armageddon

Jag, en polare och en överkåt tjej som älskar dubbelmacka!

• Anonym (Förbjudet)

Jag, min tjej och min svärmor.

• Anonym (Japp)

Den bästa treknutten vore om ena tjejen gick iväg o inte kom tillbaka så jag kunde ha sex med bara en tjej

• Petrol

Ett extra exemplar av mig själv tillsammans med sambon hade varit riktigt surrealistiskt men förmodligen en rätt cool upplevelse. Svåruppfyllt förvisso.

• Anonym (HandenDär)

Svårt val, dels vill jag ha en kille som hjälper mig att ge tjejen en ordentlig omgång, dels vill jag gärna se tjejen behandla en annan tjej så som jag behandlar min...

Men alternativ nummer två vinner med EN kuklängd.. :)

• hännrick

Trekant med extra kille har jag personligen svårt att tänka mig. Jag har inte bögskräck och jag är inte osäker på min sexualitet så det är inte närheten till en annan man i ett sexuellt sammanhang som får mig att tveka. Däremot är jag övertygad om att en sådan situation skulle medföra stora problem för mig att prestera, jag skulle fundera mer på "konkurrensen" än på tjejen i fråga. Det är ett uttryck för min osäkerhet och bristande självkänsla och inte ett generellt problem.

Att vara ensam kille med två (eller tre) tjejer är i de flesta fall inte alls så kul som man kan tro. Om tjejerna i fråga inte är intresserade av varandra så får killen jobba häcken av sig, om tjejerna å andra sidan är intresserade av varandra så är det lätt att killen glöms bort eller upplevs som störande när han försöker få uppmärksamhet. Han får i stället njuta av showen och hoppas på att få en rejäl omgång efter att tjejerna fått leka av sig,

Att vara ensam kille med två eller flera tjejer kan dock vara en riktig höjdare om tjejerna tar kommandot med fokus på killen.

• jesper_78

Perfekta trekanten är med 2 söta och överkåta tonårstjejer. Knullar dom båda hela natten tills dom båda har sådana skavsår att dom bara vill suga kuk. ;)

• Anonym (ha ha)

Den perfekta trekanten för mig hade varit med min överkåta fru och hennes tvillingsyster.

Men det lär ju inte hända eftersom hon inte har någon tvillingsyster; -)

• Anonym (done that :))
    Armageddon skrev 2015-01-24 16:19:38 följande:

Jag, en polare och en överkåt tjej som älskar dubbelmacka!

Är tjej, och har varit med just 2 killkompisar. De turades om att pumpa mig bakifrån och i munnen. Det var härligt! Länge sen nu, skulle gärna göra det igen
  • Anonym (ha ha)
    Anonym (done that :)) skrev 2015-01-24 21:29:45 följande:

Är tjej, och har varit med just 2 killkompisar. De turades om att pumpa mig bakifrån och i munnen. Det var härligt! Länge sen nu, skulle gärna göra det igen

Med en bakifrån och en i munnen blir det ingen dubbelmacka!
Svar på tråden Hur ser den perfekta trekanten ut för dig?