Hur ser den perfekta trekanten ut för dig?
Har inte alla fantiserat någon gång om en het trekant. Hur skulle den perfekta se ut för dig? Vilka skulle du vilja ha med? Blir det något speciellt sex på tre om du fick bestämma?
Har inte alla fantiserat någon gång om en het trekant. Hur skulle den perfekta se ut för dig? Vilka skulle du vilja ha med? Blir det något speciellt sex på tre om du fick bestämma?
Med en bakifrån och en i munnen blir det ingen dubbelmacka!
Båda varianter. Jag (kvinna) med min man och en snygg, vältränad kille som orkar hålla på och ta för sig hur mycket som helst!
Och jag, min make och en till tjej. Gärna ung (18-20) som suger min man medan jag slickar henne alt min man sätter på henne medan hon slickar mig.
Detta kommer inte ske dock.. :(
Jag har redan haft den perfekta trekanten
Den perfekta trekanten för mig hade varit med min överkåta fru och hennes tvillingsyster.
Men det lär ju inte hända eftersom hon inte har någon tvillingsyster; -)
Med en kk jag inte har så starka känslor för så skulle jag gärna låta henne njuta av två killar någon gång....kanske en dubbelmacka.
Med en tjej jag har lite mer känslomässiga band till får det bli trekant med en extra tjej och det är ju också en jäkligt härlig tanke...
Jag är lite trist jag... har faktiskt aldrig drömt om trekant. Tror jag till och med, lite omedvetet, tackat nej till en.
Min förra kk och min gravida kollega. Yummi.
Eller min nuvarande kk och hennes morsa, båda är sjukt heta.
Men trekant är det, och det var det jag syftade på. Tänkte inte på att du skrev dubbelmacka.
Nej,analt gör jag helst inte. Fittan och munnen blir det här. Och de klagade inte
Det var inte jag som hade synpunkt på din trekant...I vilket fall låter det som en härlig tillställning!
Den perfekta trekanten är två snygga tjejer som har sex med varandra under akten och som hjälper varandra till orgasm och sen ett massivt dubbelsprut i ansiktena.
Det var det!
Och vill gärna uppleva det igen.. Hur man nu föreslår något sådant för sin man, hehe..
Hade trekant i lördags med maken och en tio år äldre kvinna, hennes man ville bara titta på så...
Har fantiserat om trekant nån gång ibland, MMF. Men den perfekta trekanten är den som sker långt bort ifrån mig. Har ingen önskan what so ever om att uppfylla den fantasin.
Har fantiserat om trekant nån gång ibland, MMF. Men den perfekta trekanten är den som sker långt bort ifrån mig. Har ingen önskan what so ever om att uppfylla den fantasin.
Så det är någonting du vill ha kvar som en ouppfylld fantasi alltså?
Min perfekta trekant är min kk och en kille från Sthlm, som jag aldrig mött...
Har du tur så gillar han det, vi planerar att ha trekant med både extra kille och extra tjej, ska bli riktigt kul!
Det är jag, mina fingrar och en riktigt snuskig novell...