Hur ser den perfekta trekanten ut för dig?
Trekant med extra kille har jag personligen svårt att tänka mig. Jag har inte bögskräck och jag är inte osäker på min sexualitet så det är inte närheten till en annan man i ett sexuellt sammanhang som får mig att tveka. Däremot är jag övertygad om att en sådan situation skulle medföra stora problem för mig att prestera, jag skulle fundera mer på "konkurrensen" än på tjejen i fråga. Det är ett uttryck för min osäkerhet och bristande självkänsla och inte ett generellt problem.
Att vara ensam kille med två (eller tre) tjejer är i de flesta fall inte alls så kul som man kan tro. Om tjejerna i fråga inte är intresserade av varandra så får killen jobba häcken av sig, om tjejerna å andra sidan är intresserade av varandra så är det lätt att killen glöms bort eller upplevs som störande när han försöker få uppmärksamhet. Han får i stället njuta av showen och hoppas på att få en rejäl omgång efter att tjejerna fått leka av sig,
Att vara ensam kille med två eller flera tjejer kan dock vara en riktig höjdare om tjejerna tar kommandot med fokus på killen.