EnAnonumius skrev 2015-01-29 02:28:00 följande:
Då du är så sugen på att sätta dit nassedemonstranter så kanske du skall fundera på detta.
Vänsterextremister från delar av Europa, inklusive Sverige,, förstörde hela Göteborgs Avenu och kringliggande gator, när det skulle "demontera" mot Eu-topmötet som hölls 2001.
Dessa vänsterextriminister bokstavlig talat högg upp asfalt från gatan, högg tegelstenar ur byggnader och idkade direkt vandalisering i stället för demonstration. Affärens restauranger etc, gick med förluster då de var tvungna att håla stängt under flera dagar..
Avenyn och kringliggande gator till Avenyn så ut som en krigszon..
Göteborgs kommun fick en jävla dyr nota att betala för skadegörelsen som orsakades av vänsterextriminsterna, och det var från vänster organisationer som är även "antirasister"..
Då skall du hålla i minnet detta handlade om ett Eu-toppmöte. Jag vågar knappt drämma hur Göteborg skulle sett ut efter deras härjningar om de skull göra "mot demonstration" mot Nazismen.
Alltså jag har varken läst eller hört att nassedemostranter har vandaliserat på sina demonstrationer på motsvarande sätt någonsin i något land och huggit upp gator och knacka loss tegelstenar från byggnader och förstört stora delar av en stad på det sättet.
Så som man känner sig själv, så känner man ALDRIG andra.
Jag noterar att du fortsätter att hysa oro för att något kan hända nazister i stället för att ta avstånd från främlingsfientlighet.
Givet tråden tema, antar jag att man kan göra kopplingar till lasermannen i Stockholm, Peter Mangs i Malmö eller Ander Behring Breivik i Oslo men Göteborgskravallerna?