• ÄngDal

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-10 10:53:57 följande:

Hon var som vanligt, tycker jag nog. Igår och idag har hon varit lite mer kontaktsökande. Kan bero på att jag har varit lite avvaktande mot henne. Absolut inte otrevlig men har haft jättemycket att göra på jobb.

För att lugna mig har jag försökt fokusera på det negativa med henne som tittat extra mycket på hennes rynkor :-P hon har haft ganska så täckande kläder så där har det heller inte varit något att spana på.

Kollegan som är fd massageterapeut har sprungit ganska mycket inne hos mig och det gör mig orolig. Jag vill ju definitivt inte att min kollega ska tro att jag har något ihop med massageterapeuten!!

Emellanåt försöker jag få in ord som anspelar på sex, till exempel; våt, smeka mm..

Fortsättning följer...

AW nästa torsdag!

Jag följer detta med stor spänning och håller tummarna för dig! :)
  • ÄngDal
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-11 16:29:42 följande:

Skummaste någonsin. Vi har inte sagt ett ord om det under eftermiddagen. Nu är det bara en konstig stämning..

Känns väl som att hon borde sagt något om hon också är attraherad av mig?

Har en konstig känsla. En blandning av ångest och lättnad..

Kan du inte försöka få henne ensam så att du kan fråga vad hon drömde om då hon drömde om dig. Man kan ju hoppas att det var en het och våt dröm och att hon vågar berätta det.
  • ÄngDal

Som nån skrev ovan, det kan ju vara väldigt känsligt för henne att visa för mycket på jobbet. Men alla de tecken du beskriver med kroppsspråk, blickar, komplimanger etc tyder ju på att hon är väldigt intresserad i alla fall.

Det kan ju vara så att hon aldrig varit med en kvinna tidigare och att detta + åldersskillnaden + arbetskamrater + att hon är gift + att du är tillsammans med någon gör att hon tvekar.

Jag tror att du får försöka hålla full fokus på henne och ge henne all energi och lust du utstrålar på jobbet (så diskret du kan) och sen bida din tid till den kommande AW:n.

Då kommer ni i en mer avslappnad miljö som är inställd på lite mer flirtig stämning och med fler möjligheter att smita undan. Kanske kan du där öppna dig mer, igen fråga/berätta om era drömmar - och kanske kan ni till och med bara spontant bli fysiska på ett annat sätt med beröring, smekningar, kramar och i ett mörkt hörn förhoppningsvis även kyssas...

I likhet med en annan ovan kanske detta kan utvecklas till en sexuell affär efter ett krogbesök Solig

• ÄngDal

Spännande relation du och din kille har, härligt att ni kan ha det så. Och bägge är bisexuella, vilket gör det än mer pikant och underbart Tungan ute

Det vore väl inte alls dumt att gå på 50 shades of Grey och sedan sitt bredvid henne. Tänk på vad händer kan göra och hitta i mörkret...och viskningar...

Många blir nog upphetsade av filmen - inte minst kvinnor har man förstått - men samtidigt är den inte nåt bra exempel på BDSM, snarare tvärtom (Grey går över alla gränser på felaktigt sätt, vid många tillfällen).

Men sexscenerna ska ju vara heta så det kan kanske bli lite pirrigt i biomörkret i alla fall OskyldigSkäms

Ser du bara till att hon vet att du är bisexuell och lever i en öppen relation och kanske påminner henne om vad du dagdrömmer om borde det kanske göra susen.

Jag håller verkligen tummarna för dig.

• ÄngDal
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-16 22:34:51 följande:

Då lovar jag att uppdatera!

La upp en grej på Facebook innan som jag var 100 på att hon skulle gilla eller kommentera, men nej. Inte ett ljud. Haha shit va nojig jag är!

Tänkte innan på om hon är aktiv på FL eller har gjort någon Googlesökning och hamnat här och läst. Det hade varit JOBBIGT!

Tror ni det är många 50+ som hänger här? Hoppas inte.. Haha

Jag gillar verkligen dina uppdateringar också. Det är mycket spännande - och väldigt upphetsande - att läsa dina tankar och fantasier och förhoppningar, Det är både romantiskt och mycket, mycket sexigt.

Jag förstår att det är svårt att vara lugn när allt du vill är att det ska blixtra och dundra och att hon ska visa sig vara lika het och sugen som du är.

Jag vill tro att hon är det innerst inne, att hon längtar lika mycket efter dig och din kropp. 
  • ÄngDal
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-17 17:36:24 följande:

Dagens uppdatering.

Mycket stelt i morse. Fast det var tisdag morgon och man är allmänt seg. Vi brukar nog oftast prata mer på eftermiddagen.

Vid lunchen satt vi vid olika bord långt ifrån varandra. Det var den tråkigaste lunchen på länge

Sa till henne att hon var snygg i håret på väg till halv tre fikat. Hon log, rodnade och sa tack.

Märkte vid fikat att hon kollade var jag ställde min mugg och satte sig sedan mitt emot medan jag köpte varsin kaka. Hon kunde likväl sätta sig jämte.

Hon skulle fråga en grej innan och ställde sig med sitt papper så nära mig att jag höll på att svettas ihjäl. Jag tog dock tillfället i akt och lutade mig ännu närmre henne så jag nästan lutade mitt huvud mot hennes axel/bröst (hon stod typ snett över mig). Låtsades att jag inte riktigt såg (fast jag har perfekt syn). Jag fick stålsätta mig för att inte göra något olämpligt. Hon har förvisso jobbat mycket ihop med en annan kollega och suttit nära henne också..

Men jag är så stolt över mig själv att jag inte ryggade tillbaka utan självsäkert lutade mig ännu närmre.

Hon ler verkligen alltid när hon ser på mig. Hon söker ofta ögonkontakt och håller kvar blicken (svårt att veta om det handlar om intresse eller självsäkerhet). Hon tar ibland avstånd om jag pratar om min kille. Pratar jag om mig själv eller min familj är hon alltid nyfiken. Hon har förvisso sagt att hon gärna träffar min sambo någon gång.

Ja. Det är vad som har hänt idag.

I morgon ska vi återigen äta lunch själva. Vill verkligen att något ska hända då!

Komplimanger, närhet, leenden och blickar håller ju grytan puttrande. Jag hoppas verkligen att det bara blir du och hon när ni ska ut på lunch. Det vore ju ett gyllene tillfälle att kanske berätta att du lever ihop i ett öppet förhållande. Kan du inte säga att du hörde något program på radion om mormoner eller så och kommentera vad du tycker om månggifte och vara lite negativ men sen flika in att "men kanske skulle det fungera för oss för vi lever i ett öppet förhållande och få träffa andra. Det fungerar bra, inte minst för att både jag och min pojkvän är bisexuella".

Annars får du dra till det där med om att du tänkte på henne när du hörde den där låten... (eller var det utsläppt hår du skulle köra med... *blink, blink*)

Det känns som att en "lunchdejt" på tu man hand skulle kunna innebära ett genombrott. Jag hoppas verkligen det. Jag vill läsa om att du haft ditt huvud mellan hennes ben... Tungan ute
  • ÄngDal

Men varför blev det ingen lunch?!?'

Ja, du måste tratta i henne en massa rödvin som rinner ner och fyller hennes skrynkliga läppar med blod så att hon blir svullen och het, våt och villig...och sugen på en ung, lika kåt, goding... ;)

• ÄngDal

Jag håller tummarna i dag för att det ska bli lite intimt prat under fika, lunch och liknande.

När är den där AW:n förresten?

• ÄngDal
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-19 13:24:54 följande:

Härlig dag hittills med många komplimanger och mycket kroppskontakt!

Underbart att höra :)

Jag ser fram mot en fyllig och utförlig och detaljrik redogörelse i kväll... ;)
  • ÄngDal
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-19 22:34:41 följande:

Nog kan man hoppas men något sex blir det inte imorgon!

Jag hoppas på lite handmys-smekningar imorgon dock

Tack för uppdateringen, jag blir väldigt glad och pirrig av dina tankar och fantasier och förhoppningar. Jag hoppas verkligen att biokvällen blir som du hoppas!
Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...