• ÄngDal

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-20 09:26:14 följande:
    Jag hoppas av hela mitt hjärta och själ att den ska gå så som jag vill ikväll.

Hon är uppklädd idag. Har en utmanande tröja så det känns lönlöst att försöka fokusera på arbetet. Hon har håret nedsläppt men dragit det åt sidan så jag ser hennes nacke. Jag fantiserar om att få kyssa den där nacken. Så sexig...

Är rädd att min chef snart kommer inse att jag inte får mycket gjort på jobbet numera.

Är lite nervös inför kvällen!!
    Åh, herregud, jag hoppas verkligen att du får någon slags bekräftelse i kväll. En hand som smeker, en viskning. Risken är ju annars att du går sönder på något sätt. 

Din kåthet är så berusande och fantastisk även om jag förstås förstår att det är extremt jobbigt för dig att inte få utlopp för någonting.

Du måste försöka uppdatera i kväll. Framför allt om du har något positivt att berätta. Jag önskar dig all lycka i detta.

Stor kram  
  • ÄngDal
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-20 13:32:15 följande:

Möttes av en gillande blick i morse och hon hon sa att mina kläder satt snyggt på mig. Har en tight kjol och sa till henne att den var lite svår att röra sig i. Hon sa då att det såg mycket bra ut när jag gick. Senare, strax efter lunch när vi skulle gå tillbaka till rummet tittade hon på mig från topp till tå och sa; "snygg du är idag". 

Jag har aldrig hört henne säga så till någon annan på jobbet. 

Kan det vara så att hon har märkt att jag är intresserad av henne och att hon därför driver med mig för att se hur långt det går och själv bara är ute efter en självförtroende-boost? 

Jag skulle aldrig skicka något mail. Jag vill vara försiktig då jag verkligen gillar mitt jobb. Dessutom är hon mycket nära vän med en annan kollega så det hade nog spridit sig snabbt i så fall. 

Jag lovar en uppdatering efter bion! 

Om det varit en man som uttryckt sig så till dig skulle ju ingen ha sagt annat än att han är otroligt intresserad av dig. Framför allt eftersom det är så många kommentarer och komplimanger och så intensiva känslor som bubblar under ytan (på er båda skulle jag tro). Jag tvivlar på att hon driver med dig men att hon är osäker på hur mycket hon kan släppa ut pga att det sker på jobbet samt att hon kanske inte är "öppet bisexuell" ens för sig själv.

Bio, AW, konferens, firmafest ? det är där saker och tinga kan hända och hetta till! Jag ska bevaka detta forum under kvällen, hehe. Vilken film ska ni se? Och blir det lite pubbesök före och/eller efter?
  • ÄngDal
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-20 14:17:40 följande:

Jag hoppas så innerligt att du har rätt. Jag har ingen aning om var jag har denna kvinna. Hoppas verkligen inte att hon leker med mig.

Jag tänker ibland att hon kanske säger så för att hon har en dotter i min ålder och att jag påminner om henne (dock är hennes dotter mulatt och jag blond).

Vi har ju bion bokad ikväll och sedan en after work om typ två veckor.

Jag ångrar djupt att jag har tagit semester nästa vecka. Fast så klart vill jag träffa min bror men en vecka utan att se henne känns hemskt.

Hon berättade nyss att hon varit på restaurang med sin man igår och att hon blivit kass i magen efter det. Berättar man verkligen sådant för någon man är intresserad av??

Inte skulle man säga till en kvinna som klagat över sin snäva kjol att det ser mycket bra ut när du rör dig, om det inte betydde att man tyckte att kvinnan ser mycket sexig ut när hon går och att man gillar hur hennes kroppsformer framhävs.

Detta är sexuellt i mina ögon, men jag är ju man. Säger verkligen kvinna såpass sexuella komplimanger till arbetskamrater? OM jag som man gjorde det skulle det ju avgjort vara sexuellt och kanske ett försök till flirt (men man vågar ju inte säga sånt till kvinnor på jobbet med risk för att någon slänger upp sexist- och trakasseri-korten).

Att du skulle påminna om hennes dotter ifall ni är såpass olika utseendemässigt är ju långsökt. Är din kollega från Afrika eller hennes man eller är dottern adopterad? Jag gillar själv sexiga svarta kvinnor så jag blir extra nyfiken på hur din kollega ser ut (du också förstås).

Som Anonym kille skriver vore det ju läckert att kunna få se lite av era kläder eller hur ni ser ut, men jag förstår att det inte är möjligt. Jag får fortsätta fantisera...Tungan ute
  • ÄngDal
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-20 16:51:04 följande:

Jag ska ge er en ingående beskrivning hur hon ser ut någon dag. Kanske ikväll efter bion om jag inte har trevligare saker att berätta.

Eller äh, jag sitter här och väntar på kollegorna och har inget att göra. Kan lika gärna skriva.

Hon är snart 55 år gammal. Hon har halvlångt ljusbrunt/mellanbrunt hår, till axlarna ungefär. Inte vågit men alltid med snygg volym. Hon har gröna ögon och är alltid lite solbränd. Hon har ett supervackert leende med raka vita tänder. När hon ler lyser ögonen som två lampor. Men ögonen lyser även när hon inte ler. Hon är ganska kort, kortare än mig. Kanske runt 1,60 cm. Har en mycket fin kropp, är ganska smal och ganska stora bröst, kanske stor b liten C- kupa, men det ser absolut inte oproportionerligt ut. Hon pratar med en ljus och behaglig röst, typ rikssvenska. Jag själv är uppflyttad skåning så det står i kontrast till mitt grötande. Hon klär sig ofta i mörka kläder, gärna svart. Idag hade hon på sig mörka åtsittande jeans, en svart urringad top och en svart omlottkofta över. Hon bär alltid skor med klack.

Det är så svårt att förklara hur snygg hon faktiskt är! Hon har i princip inga rynkor. När jag började på mitt jobb för fyra år sedan trodde jag på allvar att hon var i 30-40 års åldern.

Jag har beskrivit mig själv lite ovan. Nästan 1,70 cm lång, ljust hår (mörkblond) och blåa ögon. Normalbyggd, tränar en del. Klär mig ofta i åtsittande kläder, är väldigt intresserad av mode och lägger en hel del på kläder.

När jag tänker efter är nog jag och min kollega ganska lika utseendemässigt och personlighetsmässigt också. Vi har båda runda, mjuka drag i ansiktet. Har ganska lik kroppsform förutom att jag har små bröst..

Vad vill ni veta mer?

Hehe, på din beskrivning skulle jag också gärna ha sex med henne! OskyldigTungan ute{#emotions_dlg.djavulsk}
  • ÄngDal
    ÄngDal skrev 2015-02-20 16:57:02 följande:
    Hehe, på din beskrivning skulle jag också gärna ha sex med henne! OskyldigTungan ute{#emotions_dlg.djavulsk}
    Och, TS, du låter rätt läcker själv också... Flört
  • ÄngDal
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-20 18:18:54 följande:

Var tvungen att "gå på toaletten" nu mitt under filmen. Sitter jämte henne.

Funderar på att låta min högerhand vila på biostolen så hon lätt kan komma åt den.

Hon dricker inte då hon kör. Har erbjudit sig att skjutsa hem mig efter bion.

Vad ska jag göra??

Måste strax gå tillbaka så snälla svara snabbt!!

Jag hoppas att ni rörde varandra under bion.
    Jag hoppas att hon kör hem dig, ensamma i bilen kan ni verkligen prata...

Jag älskar också denna tråd...Hjärta
  • ÄngDal
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-20 21:33:06 följande:

Känner mig nere nu..

Vi åkte från jobbet. Min kollega körde. Åkte ner på stan för att ta ett glas vin och äta lite mat. Vi var 7-8 st. Min kollega drack inte då hon körde och jag höll mig måttlig. Inget speciellt hände under middagen. Men det var trevligt. Hon gav mig varken mer eller mindre uppmärksamhet. Verkade dock lite distraherad eller stressad på något vis.

På bion då. Vi såg fifty shades of grey. Eftersom jag är lite inne på bondage-grejen så gjorde filmen i sig mig lite upphetsad. Jag hamnade jämte henne (det såg jag till). Satt med min högra hand längst med stolen hela filmen, lättillgänglig för henne. Lade även min kofta över så ingen skulle se om hon tog min hand. Vi viskade lite med varandra under filmens gång. Vi delade popcornskål. Dock hamnade vi inte längst ut, utan hade kollegor på vardera sida ingenting hände under bions två timmar. Mer än att jag var mer upphetsad än någonsin tidigare!

När bion var slut stod vi alla utanför och diskuterade filmen. Jag sa då att jag inte tyckte huvudpersonen var så snygg, att jag sett betydligt snyggare kvinnor i mitt liv och tittade på henne. Hon rodnade lite.

Hon skjutsade mig och en kollega (som bor åt samma håll) hem. Detta gjorde att vi endast var ensamma typ fem minuter i bilen. Under dessa minuter gav hon återigen mig komplimanger. Sa att hon tyckte jag varit fin de senaste dagarna, att jag klädde mig snyggt och att jag har en söt dialekt (??). Jag gav henne en kram och tackade för skjutsen. Hon strök mig då över ryggen och andades in kraftigt (som en djup inåtsuck).

Hon skickade ett sms och tackade för en trevlig kväll. Skrev också att jag skulle ta väl hand om min sambo (som ligger hemma i feber).

Jag är väldigt osäker på hennes känslor nu!

Alla förhoppningar, också blir det platt fall.

Det är så klart inte så lätt att smeka varandra när en massa arbetskamrater är med. Men jag skulle tro att även hon var upphetsad. Det där hon sa i bilen kan ju inte vara "normalt snack" mellan arbetskollegor, det måste vara mer än så. Hennes sätt att reagera vid kramen tyder ju på att även hon ångar inombords.

Vore det omöjligt för dig att kontakta henne för att ta en promenad? Så att ni kan vara lite ostörda? Kunna prata ut. Så att du kan nämna att du lever i ett öppet förhållande till exempel.

Men du har ju semestern nästa vecka...

Kanske får bli efter AW:n...om det behövs...för förhoppningsvis släpper hennes hämningar med alkohol i kroppen.

Ge inte upp, du måste kanske vara tålmodig för att hon ska våga "komma ut".
  • ÄngDal
    In trouble skrev 2015-02-20 22:10:40 följande:
    Helt ärligt så kan jag inte läsa in något i det du skriver att hon leker med dig. Däremot så kan man tolka det väldigt tydligt som att hon inte vågar göra något när ni inte är ensamma.

Risken att någon ser något gör nog henne försiktig
    Jag håller helt med.

Och det är klart att du ska svara på hennes sms. Du tror väl inte att hon skickade sms till någon annan som var med?

Att skriva till henne kan ju leda till att ni öppnar er mer och mer för varandra. Framför allt att hon vågar mer och mer. Om du inte skriver nu, kanske hon börjar noja och tror att du är helt ointresserad.

Se det från hennes horisont och inse att hon kanske inte alls tror på att DU - en 30 år yngre, sexig kvinna - skulle vara intresserad av henne. Hon är kanske livrädd för att du leker med henne...
  • ÄngDal
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-22 20:20:03 följande:

Hon har börjat fråga en hel del om min sambo.. Kanske ska bli orolig att hon är intresserad av honom! hihi

Det kanske blir en trekant av det hela... Flört
  • ÄngDal

Många kloka synpunkter ovan, vilka jag skriver under på. Hon är definitivt intresserad men osäker på om hon vågar, dels gentemot sin man, dela kanske hon inte vågar tro att du faktiskt vill eller kan gå hela vägen.

Som skrevs ovan: du måste på ett eller annat vis berätta att du lever i ett öppet förhållande. Möjligen också få fram att du är bisexuell, om hon nu skulle tveka.

Se till att hålla kontakt via sms, lägg ut bilder på sociala medier som hon kan kommentera. Håll kontakten från sjukhuset.

Sen hoppas jag att du kan få till en promenad eller fika eller så, på tu man hand. Ni har ju fortfarande inte talat mer om hennes nattlifa drömmar om dig (exakt vad drömde hon?) och dina dagdrömmar som du ju faktiskt erkände hade en sexuell natur.

Jag tycker verkligen om den här tråden och ditt innerliga och ärliga och känslofulla sätt att berätta om detta.

Jag hoppas så mycket på att få läsa om er första kyss och att ni sen hamnade i säng... :)

Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...