• Trunk2

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-19 14:27:40 följande:

Ja, idag är hon intensiv. Älskar det!

I morgon blir det vin och bio (med några andra kollegor).

Kan vara för att jag har semester nästa vecka som hon börjar trissa upp mig lite..

Det låter underbart att du gör framsteg! :) Ja det är samma trunk men fick kontot kapat... Fick skapa ett nytt för att följa er. <3
  • Trunk2
    ÄngDal skrev 2015-02-20 16:57:02 följande:
    Hehe, på din beskrivning skulle jag också gärna ha sex med henne! OskyldigTungan ute{#emotions_dlg.djavulsk}
    Jag som är nästan lika gammal som din kolega dras mer till dig... men det här handlar om er och jag vet att ni båda har kille så jag får vackert sitta stilla och titta på! Vilket jag med glädje gör! Åhh vad jag håller tummarna för dig och hoppas du vågar ta mod till dig och smeka henne lite över handen. Kyss
  • Trunk2
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-20 21:33:06 följande:

Känner mig nere nu..

Vi åkte från jobbet. Min kollega körde. Åkte ner på stan för att ta ett glas vin och äta lite mat. Vi var 7-8 st. Min kollega drack inte då hon körde och jag höll mig måttlig. Inget speciellt hände under middagen. Men det var trevligt. Hon gav mig varken mer eller mindre uppmärksamhet. Verkade dock lite distraherad eller stressad på något vis.

På bion då. Vi såg fifty shades of grey. Eftersom jag är lite inne på bondage-grejen så gjorde filmen i sig mig lite upphetsad. Jag hamnade jämte henne (det såg jag till). Satt med min högra hand längst med stolen hela filmen, lättillgänglig för henne. Lade även min kofta över så ingen skulle se om hon tog min hand. Vi viskade lite med varandra under filmens gång. Vi delade popcornskål. Dock hamnade vi inte längst ut, utan hade kollegor på vardera sida ingenting hände under bions två timmar. Mer än att jag var mer upphetsad än någonsin tidigare!

När bion var slut stod vi alla utanför och diskuterade filmen. Jag sa då att jag inte tyckte huvudpersonen var så snygg, att jag sett betydligt snyggare kvinnor i mitt liv och tittade på henne. Hon rodnade lite.

Hon skjutsade mig och en kollega (som bor åt samma håll) hem. Detta gjorde att vi endast var ensamma typ fem minuter i bilen. Under dessa minuter gav hon återigen mig komplimanger. Sa att hon tyckte jag varit fin de senaste dagarna, att jag klädde mig snyggt och att jag har en söt dialekt (??). Jag gav henne en kram och tackade för skjutsen. Hon strök mig då över ryggen och andades in kraftigt (som en djup inåtsuck).

Hon skickade ett sms och tackade för en trevlig kväll. Skrev också att jag skulle ta väl hand om min sambo (som ligger hemma i feber).

Jag är väldigt osäker på hennes känslor nu!

Alla förhoppningar, också blir det platt fall.

Men det ordnar sig ska du se... låt det ta lite tid. Kram
  • Trunk2
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-22 09:44:06 följande:

Vi hade lite kort sms kontakt igår. Inget speciellt bara kollade om allt var bra och så.

Hon lade upp en bild på sig själv på instagram och jag kommenterade "så snygg du är!"

Kommer verkligen bli en tråkig vecka det här..

Hoppas ni kan utveckla sms kontakten...
  • Trunk2
    Anonym (Klara) skrev 2015-02-22 22:20:46 följande:
    Jag tror att du på något smidigt sätt, utan att länka det direkt till din attraktion till henne, borde nämna att du lever i ett öppet förhållande. Detta borde göra att hon fattar att du är beredd att agera ut din attraktion och så kan ju hon i lugn och ro, om hon är intresserad, bestämma sig för att våga ta steget eller inte. Men efter du sagt detta får du nog ha lite tålamod, för det är ju absolut inte säkert att hon har ett öppet förhållande och då måste ju hon bestämma sig för att antingen göra slut med sin sambo, vara otrogen eller sluta flirta med dig. Finns ju inte så många fler alternativ.
    Håller med Klara!

TS du skriver bra och du borde kunna skriva detta i ett sms på ett bra sätt... Alltså att ni lever i ett öppet förhållande och att din kille vet vad du känner och uppmuntrar dig att gå vidare.
  • Trunk2
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-23 18:49:35 följande:
    Men!! Kan du inte berätta? Jag behöver verkligen höra om någon som är i samma sits!

Om du vill kan du skicka din story i ett anonymt mail

blir så himla nyfiken! Handlar det också om en kvinnlig kollega? Äldre eller yngre?

Bra tips om filmen! Kanske kan ladda ner och kolla på när jag är på sjukhuset Tors/fre.

Idag har jag inte hört av henne.. Känns jättejobbigt att inte ha fått se henne på så många dagar. Jag saknar henne verkligen!

Som tur väl är hade jag med systemkameran på vår förra konferens och tog massa bilder (en hel del på henne då vi delade rum). Har en bild på henne i bikini som är såå fin! Så jag kan kolla på henne nästan naken när jag vill. Shit, nu låter jag som en creepy snuskhummer!

Önskar bara att hon skickade ett sms.
    Varför inte skicka bilden i sms och säga att du tänker på henne... att hon är fin. :)
  • Trunk2
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-23 19:51:35 följande:

Jag vill inte göra något som känns påträngande. Jag vill verkligen vara så nära inpå 100 % säker på hennes känslor innan jag säger/gör något mer.

Jag är jätterädd för att det ska bli dålig stämning på jobbet.

Men om du skriver att du hittat bilderna och att du tycker hon har en fin kropp... 100% blir man aldrig. :) Visa lite mod... ;)
    (lätt att säga när man inte riskerar något) Kram
  • Trunk2
    Trunk2 skrev 2015-02-23 20:02:16 följande:
    Men om du skriver att du hittat bilderna och att du tycker hon har en fin kropp... 100% blir man aldrig. :) Visa lite mod... ;)
    (lätt att säga när man inte riskerar något) Kram
    Nja du kanske inte ska skriva att hon har snygg kropp kanske... skriv att hon är fin bara.
Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...