• Trunk2

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Om hon inte är intresserad på det viset så tycker hon så mycket om dig att hon inte kommer att prata med andra utan hon är nog diskret. Hon tycker om dig! Vi kan inte alla tolka fel. Men det är ditt beslut så klart.

Men jag säger att du ska våga. Ärligt vad har du att förlora? Det värsta som kan hända är att det kommer ut... och? Gör det så mycket? Du är ung och du kommer inte för alltid jobba kvar här. Att byta jobb brukar ge högre lön... Inget ont som inte har något gott med sig. Kram

• Trunk2

Önskar dig lyckatill på sjukhuset idag. Det kanske är samma sjukhus där hennes man ligger. Hoppas du får besök då. :)

• Trunk2

Jag vet att du inte är något "troll" detta är den bästa tråden jag följt någonsin! Vill se hur detta löser sig! Hoppas du mår bra. Kram

• Trunk2
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-02-28 22:07:54 följande:

Vet inte om det är för att det är lördag kväll men jag fick ett sms tidigare där hon skrev att hon saknat mig på jobbet och ser fram emot nästa vecka då vi ses.. glad blev jag i alla fall.

Härligt! Hoppas ni får en härlig vecka! Hoppas du svarade att du saknat HENNE med :)
  • Trunk2

Hur har det gått för dig idag? Jag har tänkt på dig hela dagen. :)

• Trunk2
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-03-03 11:06:43 följande:

Hihi. Det hade varit ganska avslöjande för mig att lägga ut en bild

Hon är sjuk idag med känns så onödigt att gå till jobbet..

Men du vännen! ;) Ja du känns som en vän faktiskt. Livet är inte alltid så lätt. Hoppas hon blir frisk så hon orkar med att gå ut på torsdag nu bara... Du får åka förbi med lite krya på dig choklad på väg hem. :)
  • Trunk2
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-03-03 11:06:43 följande:

Hihi. Det hade varit ganska avslöjande för mig att lägga ut en bild

Hon är sjuk idag med känns så onödigt att gå till jobbet..

Men du vännen! ;) Ja du känns som en vän faktiskt. Livet är inte alltid så lätt. Hoppas hon blir frisk så hon orkar med att gå ut på torsdag nu bara... Du får åka förbi med lite krya på dig choklad på väg hem. :)
  • Trunk2
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-03-03 12:34:36 följande:

Ja! Verkligen. Hon MÅSTE komma imorgon annars går jag under! Har inte träffat henne på jättelänge. Sms kan inte kompensera för att se henne på riktigt! Saknar henne verkligen.

Känns som att jag nästan glömt hur hon ser ut. Fast jag vet ju att hon kommer vara snyggare än någonsin när jag (förhoppningsvis) träffar henne imorgon.

Tyvärr blir det lite svårt att svänga förbi henne då hon bor helt på andra sidan stan och jag har ingen bil.

Du får låna min bil. Den står ändå utanför hotellet här i Linköpings tills i morgon. Vet dock inte vart du bor men är det i närheten så PM:a mig så löser jag det. Eller så kan jag åka över och lämna choklad från dig. :)
  • Trunk2
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-03-03 12:34:36 följande:

Ja! Verkligen. Hon MÅSTE komma imorgon annars går jag under! Har inte träffat henne på jättelänge. Sms kan inte kompensera för att se henne på riktigt! Saknar henne verkligen.

Känns som att jag nästan glömt hur hon ser ut. Fast jag vet ju att hon kommer vara snyggare än någonsin när jag (förhoppningsvis) träffar henne imorgon.

Tyvärr blir det lite svårt att svänga förbi henne då hon bor helt på andra sidan stan och jag har ingen bil.

Du får låna min bil. Den står ändå utanför hotellet här i Linköpings tills i morgon. Vet dock inte vart du bor men är det i närheten så PM:a mig så löser jag det. Eller så kan jag åka över och lämna choklad från dig. :)
  • Trunk2
    Pappman skrev 2015-03-03 17:09:10 följande:

Och din pojkvän stöttar dig i dina planer på att flirta upp henne?

Jag hade nog inte haft så mycket emot att min egen sambo låg med andra kvinnor, men tycker nästan det låter som du är kär i henne inte bara sugen på att ligga med henne?

Det skulle förändra situationen för mig som pojkvän för att man då riskerar att förlora sin tjej.

Du har inte läst tråden förstår jag. Självklart stöttar killen henne. De lever i en öppen relation.
  • Trunk2
    Anonym (Ja) skrev 2015-03-03 18:15:37 följande:

Menade att även jag tycker att det lågt som att hon är förälskad. Sådär mycket tänker man inte på nån man bara är tänd på. Verkar vara lite självbedrägeri med i bilden om man inte fattar det på egen hand.

Om det nu är så... vad ska du göra åt saken? Det är deras liv och döm inte. Jag blir galen på folk som anonymt ska anklaga andra. Att TS är anonym kan jag förstå som det ligger till nu... Jag tror nog TS har det svårt nog utan att behöva bli anklagad. Ge stöttning istället! Livet blir så mycket lättare om vi alla hjälper varandra istället för att kritisera. Jag vill följa denna tråd tills vi sett resultat. Med negativa kommentarer så riskerar vi att Ts slutar skriva och vi är många som vill följa henne Så därför villa jag att vi alla tänker oss för lite innan vi skriver. :)
  • Trunk2
    Anonym (Jobbigt nu) skrev 2015-03-04 19:26:39 följande:

Vänner.

Jag har en fundering. Hur tror ni en nästan 60-åring ser ut mellan benen? Alltså tror ni man rakar sig, ansar eller är helt naturell?

Detta har jag funderat på under dagen..

För min del hade det inte spelat någon roll. Jag är bara nyfiken

Jag är nästan säker på att hon är rakad! Är ju själv 50+ och har viss erfarenhet ;)
  • Trunk2
    Anonym (Favoritar) skrev 2015-03-05 22:22:54 följande:

Börjar bli sent efter aw'n ....

Bådar gott!!!

Håller med och håller tummarna! ;)
  • Trunk2

Jag tycker verkligen ni gjorde framsteg och fortsätt med beröring även på jobbet. Ge inte upp hoppet nu för jag tror det löser sig. Äh vad jag tycker om denna tråd! Tack för att du delar med dig av ditt innersta. :)

Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...