Trunk2 skrev 2015-03-03 18:48:02 följande:
Om det nu är så... vad ska du göra åt saken? Det är deras liv och döm inte. Jag blir galen på folk som anonymt ska anklaga andra. Att TS är anonym kan jag förstå som det ligger till nu... Jag tror nog TS har det svårt nog utan att behöva bli anklagad. Ge stöttning istället! Livet blir så mycket lättare om vi alla hjälper varandra istället för att kritisera. Jag vill följa denna tråd tills vi sett resultat. Med negativa kommentarer så riskerar vi att Ts slutar skriva och vi är många som vill följa henne Så därför villa jag att vi alla tänker oss för lite innan vi skriver. :)
Tack för din kommentar!
Min sambo läser tråden och har frågat om jag är kär i henne. Jag svarar er på samma sätt som jag svarat honom. Jag är jättetänd på den här kvinnan, som ni redan förstått. Nej, jag är inte kär men ovissheten gör att jag tänker mycket på henne och vad som kan hända. Ovissheten och osäkerheten gör att spänningen tätnar och därför ökar tankarna på henne. Skulle jag behöva välja mellan ett liv tillsammans med min sambo och henne är valet självklart. Min sambo. Detta eftersom han är min själsfrände och definitiva livspartner! Sidospår kan vem som helst komma över ocj då anser både jag och min partner att det är bättre om båda vet om rådande situation.
Om jag säger såhär; om min partner inte är orolig, borde ni inte heller vara det.