Inlägg från: Anonym (Jobbigt nu) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jobbigt nu)

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Då lovar jag att uppdatera!

La upp en grej på Facebook innan som jag var 100 på att hon skulle gilla eller kommentera, men nej. Inte ett ljud. Haha shit va nojig jag är!

Tänkte innan på om hon är aktiv på FL eller har gjort någon Googlesökning och hamnat här och läst. Det hade varit JOBBIGT!

Tror ni det är många 50+ som hänger här? Hoppas inte.. Haha

• Anonym (Jobbigt nu)
    Anonym (äldre) skrev 2015-02-15 19:29:31 följande:

Jag har en yngre kollega på jobbet som jag är intresserad av men jag skulle nog aldrig våga närma mig henne. Det är lite spänning när vi ses i korridoren och säger hej men det har aldrig gått längre än så...

Dock tror jag att både jag och hon är yngre än er. Jag är 38 och hon är 23-ish.

Jag vet att hon kysst en äldre manlig kollega på en AW tidigare men att det inte är något mellan dem nu... och någon har sagt att hon är bisexuell så det är ju inte omöjligt men...

Hon kanske till och med har en pojk/flickvän, det vet jag inte. Hon är supersöt iaf!

Se till att hamna på samma AW eller ta reda på var hon hänger på helgerna! Komplimanger funkade tydligen för min kollega.. Se bara till att ta det lugnt med alkoholen. Håller tummarna för dig! Uppdatera gärna hur det går!
  • Anonym (Jobbigt nu)

Hihi det känns tryggt!! KLART det är ok!

Bara roligt att någon jämnårig med min kollega ger synpunkter, tips och råd!

Men tääääänk om hon läser här..

• Anonym (Jobbigt nu)

Funderar på klädsel för dagen. Vill vara sexig men inte för uppenbart då det ändå är jobbet..

Är ca 168 cm, hyfsat smal och långt ljust vågit hår.

Vad tror ni?

• Anonym (Jobbigt nu)

Men shiiiiieeet vad man kan ignorera idag då. Har typ inte sagt ett ord till varandra. Hade radion på innan och då kom låten "girls". Jag höll på att avlida. "I see pictures in My head of my head between her legs". Jo tack!!

Skrattade lite för mig själv

Idag är hon också skitsnygg. Så fin när hon har håret utsläppt.

• Anonym (Jobbigt nu)
    Trunk skrev 2015-02-17 12:16:13 följande:

Jag hoppas du säger det till henne . :)

Haha att hon är fin med håret utsläppt eller "I got pictures in my head of my head between her legs"??

Tror i så fall det första är ett bättre alternativ!
  • Anonym (Jobbigt nu)

Dagens uppdatering.

Mycket stelt i morse. Fast det var tisdag morgon och man är allmänt seg. Vi brukar nog oftast prata mer på eftermiddagen.

Vid lunchen satt vi vid olika bord långt ifrån varandra. Det var den tråkigaste lunchen på länge

Sa till henne att hon var snygg i håret på väg till halv tre fikat. Hon log, rodnade och sa tack.

Märkte vid fikat att hon kollade var jag ställde min mugg och satte sig sedan mitt emot medan jag köpte varsin kaka. Hon kunde likväl sätta sig jämte.

Hon skulle fråga en grej innan och ställde sig med sitt papper så nära mig att jag höll på att svettas ihjäl. Jag tog dock tillfället i akt och lutade mig ännu närmre henne så jag nästan lutade mitt huvud mot hennes axel/bröst (hon stod typ snett över mig). Låtsades att jag inte riktigt såg (fast jag har perfekt syn). Jag fick stålsätta mig för att inte göra något olämpligt. Hon har förvisso jobbat mycket ihop med en annan kollega och suttit nära henne också..

Men jag är så stolt över mig själv att jag inte ryggade tillbaka utan självsäkert lutade mig ännu närmre.

Hon ler verkligen alltid när hon ser på mig. Hon söker ofta ögonkontakt och håller kvar blicken (svårt att veta om det handlar om intresse eller självsäkerhet). Hon tar ibland avstånd om jag pratar om min kille. Pratar jag om mig själv eller min familj är hon alltid nyfiken. Hon har förvisso sagt att hon gärna träffar min sambo någon gång.

Ja. Det är vad som har hänt idag.

I morgon ska vi återigen äta lunch själva. Vill verkligen att något ska hända då!

• Anonym (Jobbigt nu)
    Trunk skrev 2015-02-16 23:15:38 följande:

Nä hon är nog inte här... sa du att hon var sambo? Hmm jag är särbo med en väldigt vacker kvinna i den åldern... hon har ett jobb som det du beskriver. Om det nu skulle vara min kvinna så har du min tillåtelse att gå vidare med det här. Jag tror hon kan behöva få en upplevelse som dig! ;)

Hihi nä det är nog inte hon.. Hennes sambo är lite av en halvkändis. Och de bor i allra högsta grad ihop. I typ ett slott.. Men det känns skönt att veta att jag hade haft din tillåtelse om det var hon

Jag har nog aldrig sett en snyggare och vackrare kvinna än henne. Hon har sådan utstrålning också. Hennes ögon glittrar liksom.
  • Anonym (Jobbigt nu)

Ingen uppdatering idag.

Det har inte hänt något alls. Blev inget av lunchen. Vi åt på jobbet och hon satte sig minst femti meter ifrån mig, kändes det som i alla fall..

Vi har skojat lite och så men inget mer. Idag är en dag när jag känner för att ge upp det hela.

Behöver pepp!!

• Anonym (Jobbigt nu)

Som sagt. Allt kan ju bara vara inbillning från min sida.

Jag vill fylla henne med alkohol så hon börjar snacka igen!

Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...