Inlägg från: Anonym (Jobbigt nu) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Jobbigt nu)

Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...

Jag ska ge er en ingående beskrivning hur hon ser ut någon dag. Kanske ikväll efter bion om jag inte har trevligare saker att berätta.

Eller äh, jag sitter här och väntar på kollegorna och har inget att göra. Kan lika gärna skriva.

Hon är snart 55 år gammal. Hon har halvlångt ljusbrunt/mellanbrunt hår, till axlarna ungefär. Inte vågit men alltid med snygg volym. Hon har gröna ögon och är alltid lite solbränd. Hon har ett supervackert leende med raka vita tänder. När hon ler lyser ögonen som två lampor. Men ögonen lyser även när hon inte ler. Hon är ganska kort, kortare än mig. Kanske runt 1,60 cm. Har en mycket fin kropp, är ganska smal och ganska stora bröst, kanske stor b liten C- kupa, men det ser absolut inte oproportionerligt ut. Hon pratar med en ljus och behaglig röst, typ rikssvenska. Jag själv är uppflyttad skåning så det står i kontrast till mitt grötande. Hon klär sig ofta i mörka kläder, gärna svart. Idag hade hon på sig mörka åtsittande jeans, en svart urringad top och en svart omlottkofta över. Hon bär alltid skor med klack.

Det är så svårt att förklara hur snygg hon faktiskt är! Hon har i princip inga rynkor. När jag började på mitt jobb för fyra år sedan trodde jag på allvar att hon var i 30-40 års åldern.

Jag har beskrivit mig själv lite ovan. Nästan 1,70 cm lång, ljust hår (mörkblond) och blåa ögon. Normalbyggd, tränar en del. Klär mig ofta i åtsittande kläder, är väldigt intresserad av mode och lägger en hel del på kläder.

När jag tänker efter är nog jag och min kollega ganska lika utseendemässigt och personlighetsmässigt också. Vi har båda runda, mjuka drag i ansiktet. Har ganska lik kroppsform förutom att jag har små bröst..

Vad vill ni veta mer?

• Anonym (Jobbigt nu)

Var tvungen att "gå på toaletten" nu mitt under filmen. Sitter jämte henne.

Funderar på att låta min högerhand vila på biostolen så hon lätt kan komma åt den.

Hon dricker inte då hon kör. Har erbjudit sig att skjutsa hem mig efter bion.

Vad ska jag göra??

Måste strax gå tillbaka så snälla svara snabbt!!

• Anonym (Jobbigt nu)

Kom precis hem. Uppdaterar efter på spåret!

• Anonym (Jobbigt nu)

Känner mig nere nu..

Vi åkte från jobbet. Min kollega körde. Åkte ner på stan för att ta ett glas vin och äta lite mat. Vi var 7-8 st. Min kollega drack inte då hon körde och jag höll mig måttlig. Inget speciellt hände under middagen. Men det var trevligt. Hon gav mig varken mer eller mindre uppmärksamhet. Verkade dock lite distraherad eller stressad på något vis.

På bion då. Vi såg fifty shades of grey. Eftersom jag är lite inne på bondage-grejen så gjorde filmen i sig mig lite upphetsad. Jag hamnade jämte henne (det såg jag till). Satt med min högra hand längst med stolen hela filmen, lättillgänglig för henne. Lade även min kofta över så ingen skulle se om hon tog min hand. Vi viskade lite med varandra under filmens gång. Vi delade popcornskål. Dock hamnade vi inte längst ut, utan hade kollegor på vardera sida ingenting hände under bions två timmar. Mer än att jag var mer upphetsad än någonsin tidigare!

När bion var slut stod vi alla utanför och diskuterade filmen. Jag sa då att jag inte tyckte huvudpersonen var så snygg, att jag sett betydligt snyggare kvinnor i mitt liv och tittade på henne. Hon rodnade lite.

Hon skjutsade mig och en kollega (som bor åt samma håll) hem. Detta gjorde att vi endast var ensamma typ fem minuter i bilen. Under dessa minuter gav hon återigen mig komplimanger. Sa att hon tyckte jag varit fin de senaste dagarna, att jag klädde mig snyggt och att jag har en söt dialekt (??). Jag gav henne en kram och tackade för skjutsen. Hon strök mig då över ryggen och andades in kraftigt (som en djup inåtsuck).

Hon skickade ett sms och tackade för en trevlig kväll. Skrev också att jag skulle ta väl hand om min sambo (som ligger hemma i feber).

Jag är väldigt osäker på hennes känslor nu!

Alla förhoppningar, också blir det platt fall.

• Anonym (Jobbigt nu)

Jag känner mig helt övertygad om att hon antingen leker med mig eller att jag brutalt har missuppfattat hela grejen!!

Tänker inte svara på hennes jädra sms. Känner mig förbannad/arg och ledsen.

• Anonym (Jobbigt nu)
    Gaskarl skrev 2015-02-20 22:02:41 följande:

Ge inte upp, vem vet vad som väntar på måndag. Vågar du inte ta ett steg till, ett privat samtal där du säger att du känner dig attraherad, eller är du rädd att det blir knas på jobbet...

Jag har semester hela nästa vecka då min bror kommer på besök.

På så sätt hade vi båda världens chans eftersom vi inte ses på så länge!
  • Anonym (Jobbigt nu)

Har svarat på hennes sms. Inget speciellt, bara tack detsamma och sådär. Någon flörtsmiley också (hon lägger alltid till en sådan i sina sms). Får se om hon hör av sig något mer. Hör hon av sig i veckan vet jag ju att hon saknar mig eller tänker på mig.

Jag hade först god lust att svara: hej! Tack själv, det var trevligt. Det hade förstås varit ännu trevligare om du inte varit en sådan jäkla pussy och vågat ta steget någon gång! Till exempel leka med mig under tröjan på bion!

Men sedan slog det mig att jag ju faktiskt också är precis lika feg.

Jag har ju nämnt att hon har det ganska gott ställt. De håller just nu på att bygga ett poolhus och hon sa i bilen att jag var välkommen dit när det var klart (jag älskar att simma och har tävlat tidigare). Hon tyckte till och med jag skulle ha en egen nyckel dit (tror hon skojade). Då var min andra kollega med i bilen.

Det är nog bara att vänta ut tiden. Jag blir arg om hon tänker vara nykter nästa AW. Jag behöver henne full!

+ att jag tycker de kan bygga klart poolen så jag kan komma dit och simma och ja.. ni fattar vad jag menar..

• Anonym (Jobbigt nu)
    Harzan skrev 2015-02-21 08:09:04 följande:

Det verkar som att du måste ta första steget.

Har varit i en liknande situation själv, med vissa skillnader. Jag är man, i din ålder ungefär. Hon var 11-12 år äldre, gift och hade 2 barn i 5-8 års åldern nånting. Känner igen mig väldigt mycket i känslorna du beskriver. Speciellt det där med ögonkontakten och beröringen. Jag har aldrig upplevt att en kvinna gjort mig så knäsvag och nervös som hon gjorde. Hon fick mig att känns mig som en tokkär skolpåg;)

Tyvärr blev det aldrig nånting mellan oss. Detta trots att vi båda var attraherade av varandra. Det fick jag bekräftat genom ett mail jag skickade till henne. Skrev nånting i stil med att jag upplevde det som att det fanns nåt väldigt speciellt mellan oss. Det tyckte hon också och hon skrev att hon tyckte väldigt mycket om mig men att hon inte va 25 längre och kunde göra som man ville.

Efter det så hade vi mycket kontakt, både på jobb och via mail. Va och badade en gång och åt ett par luncher ihop. Men det kändes som att hon inte vågade ta steget helt ut P.g.a hennes barn. Jag upplevde det som att hennes äktenskap inte va helt lyckat.

Jag hade precis avslutat ett långt olyckligt förhållande så jag vågade inte bli avvisad, därför vågade jag inte heller riktigt ta första steget. Vilket jag ångrar bittert idag. Företaget vi jobbade på la ner så nu jobbar vi på olika ställen och har ingen kontakt alls :(

Men jag kan inte få ut henne ur mitt huvud. Tänker fortfarande på henne, drömmer om henne och kan inte sluta tänka: tänk om.

Mitt råd till dig är att ta steget. Våga chansa, du har faktiskt inget att förlora egentligen. Bara va ärlig mot henne, säg eller skriv hur du känner för henne. Ni är ju båda vuxna människor så risken, om dina känslor inte är besvarade, att det ska komma ut är obetydligt liten. Hon förstår dig säkert och verkar inte vara den typen som skulle sprida sånt vidare.

Go for it!

Känner verkligen igen mig i det du skriver! Blev riktigt besviken över att det aldrig hände något mellan er. på ett sätt förstår jag kvinnan i ditt fall då hon ändå hade små barn. Var detta längesedan?

Min kollega bor ju ihop med en man och har en vuxen dotter. Dottern är i min ålder. Hon verkar vara lycklig i sin relation. Har lite strulig bakgrund vad gäller äktenskap då hon varit gift mer än en gång tidigare. Kan det vara ett tecken på att hon inte är helt straight tror ni?

Jag tycker att hon ska ta första steget. Detta eftersom hon är den äldre.

Jag försöker på alla möjliga sätt visa mitt intresse och har ju till och med sagt att jag är attraherad av henne. Bollen ligger hos henne nu, tycker jag. Det är i alla fall hennes tur att på något sätt visa om hon är intresserad eller ej.
  • Anonym (Jobbigt nu)

Min plan nu är att njuta av ledigheten och se om hon hör av sig via sociala medier eller sms. Gör hon det känner jag mig ganska säker på att hon är intresserad. Då kommer jag tänka ut en plan för hur jag ska gå tillväga på AW:t. Vi ska ut och äta så det blir ju svårt att få henne ensam. Jag fick ju ett förslag ovan här om att jag kunde fråga om hon kände sig obekväm med att jag sagt att jag är attraherad av henne.

Jag tycker det käns otroligt trist att inte få se henne på en vecka. Funderar på att åka in till jobbet någon dag för att "hämta något" bara jag får träffa henne.

• Anonym (Jobbigt nu)

Ja, så vida hon inte hör av sig på något sätt. Men veckan efter är det fest och då ska jag återkomma med smaskiga detaljer

Svar på tråden Hej snygga 30 år äldre kvinnliga kollega. Din kvinnliga kollega vill ligga med dig eller nåt...