I norr skrev 2015-07-05 09:56:54 följande:
Jag vet faktiskt inte, tycker inte det känns nåt alls.
Nu har det inte kommit nå mer förutom lite ljusbrunt med lutinusresterna. Men va ju lika förra gången men började nån dag senare. Jag ska avvakta nån dag och se hur det utvecklar sig. Tänkte försöka hålla mig till onsdag å testa men om det då kommit igång som en riktig mens så väntar jag till testdagen.
Däremot har jag känt mig lite illamående sedan igår.
Känns som att det är kört men ändå har man såklart ett hopp. Hur mycket ska man orka med...? Blir knäpp!
Det kan ju vara en nidblödning :) Hoppas på det! hur går det?
Illamående brukar vara ett bra tecken :) Håller tummarna!
Jag mår dåligt fysiskt men det gör att jag mår bra psykiskt haha. Knasigt. Mår så illa, dygnet runt, men i förrgår var det bättre och var så nere hela dagen för jag trodde det var kört. Så, jag välkomnar alla dessa symtom man har, för då vet jag att det förhoppningsvis står rätt till. Går in i vecka 10 idag, så 3 långa veckor kvar till vecka 13, då man förhoppningsvis kan känna sig lite lugnare.
Vårt nästa ultraljud är inte förrän i vecka 18. Så jag och min sambo vill göra ett privat. Dock är vi lite i valet å kvalet om vi bara ska göra ett vanligt ultraljud eller göra KUB-test. Vi måste bekosta båda själv och vanligt kostar 800kr och KUB 2200kr. Pengarna spelar egentligen ingen roll, men jag vet inte riktigt vad jag vill. Gör jag inte KUB kommer jag säkert oroa mig för det, men tänk om vi gör det och får en halvdålig/halvbra siffra. Då lär jag säkert oroa mig ännu mer.
Hur hade ni resonerat ?