goodparenting skrev 2015-02-10 15:31:48 följande:
Anonym (-)
Du verkar inte ha läst öht!
Det handlade inte om ett fåtal barn, utan i stort sett alla killar.
Dessutom funkade det inte jättebra med tjejerna heller i alla lägen, men dessa fick inte skäll, utan snarare muntra tillrop.
Men du tycker att det är ok att anpassa gympan efter de barn som vill ta det lugnt, och skälla på dem som vill att det ska hända lite mer?
Vad tycker du att vårt barn gör för fel när pedagogerna har läst tvärtom-sagan och han pekar på näsan istället för öronen?
Är då problemet som vi behöver ta tag i vår son? Eller pedagogen som skäller på honom?
Skärp dig!
Tackar ändå för att du bemödade med att skriva och gav en annan syn på det hela!
Men om de SKÄLLER på ditt barn så är det ju knappast första gången de tvingats göra det.
Det finns en pojke på min dotters förskola som är så inåthelvete jävla bråkig och stökig och elak. Honom SKÄLLER personalen på, för han lyssnar inte annars. Andra barn säger de till, kanske lite på skarpen, men inte alls på samma sätt som de skäller ut den där vidriga lilla ungen.
Jag har sett flertalet ggr då de, på ett pedagogiskt sätt, försöker tala till barnet. Men nej, det biter inte. De måste liksom ta tag i honom, hålla fast honom och skälla på honom för att han ska lyssna. Jävla idiot.
Är extra aggressiv när jag pratar om honom då han slagit med ett tillhygge på min dotters ansikte så att ögonbrynet sprack och fick sys.
Hatar det lilla aset. Och jag hatar hans föräldrar som inte verkar se problemet.