• Stokke

Östgötar som planerar barn 2016

Nrk79 skrev 2015-07-01 19:22:49 följande:

Tack, men just nu känner jag mig på noll igen. Visserligen bara 3e försöket men med 2 graviditeter bakom sig det senaste 1,5 året, med ma och dödfött, så vill man gärna komma igång igen - typ känna sig på banan... Blir deppad varje månad som mensen kommer. Men tack för peppen - vi får se hur det blir. Sitter i Parga i Grekland, så livet kunde vara djävligare! ;) Kramis

Hej!
    Hoppar gärna in här.
    Förlorade ett barn i v37 nyligen.

Hoppet finns att bli gravid snart så att det förhoppningsvis kommer en bebis 2016.

32 år gammal, inga barn sedan innan.
  • Stokke

Tack snälla ni.

I dagsläget vet läkarna inte vad det berodde på. Jag är tacksam att de inte har sagt, detta borde inte gå, ni bör inte försöka igen.
    Jag tror att allt händer av en anledning och att alla hjärtan har ett visst antal slag.
    Vår lille kille var inte redo för den stora världen utanför.

Vi är hoppfulla om framtiden.

• Stokke
    skatergirl81 skrev 2015-07-02 21:31:44 följande:
    Ja det tycker jag ni ska vara!

Håller ni på och försöker nu? Jag väntar på bim 11/7 , känns som att tiden går så långsamt mellan äl och bim.
    Vi har inte börjat försöka ännu.
    Men jag vill börja försöka så fort kroppen är redo.

Tiden mellan äl och BIM är sjukt långsam.
  • Stokke
    Ms EMC skrev 2015-07-04 08:01:11 följande:

Jag har inte varit så aktiv här i tråden, men har tittat in lite då och då.
    Men igår gjorde jag ett graviditetstest som visade positivt! Var tvungen att ta ett test till nu i morse och tydligare än såhär kan det väl inte bli!? :) phpxjTZwi36238.jpg

Ett stort grattis !
  • Stokke
    Nrk79 skrev 2015-07-05 10:26:27 följande:

Hej i sommarvärmen!
    Hade ju känningar efter äl och slog sedan bort tanken på en graviditet då jag gjort grav.test och det visade inte positivt. Var då 2 dgr innan bim och nu sitter jag här bim+1 dag och ingen mens än... Är i Grekland just nu och ska testa på tisdag när jag kommit hem. Hoppas, hoppas! :)

Håller tummarna att du är gravid.

Gällande fb gruppen, tackar jag för att du tipsade om den. Just nu är jag inte redo att gå med där. Men i framtiden hoppas jag att jag är välkommen.
    Tack för tipset.
  • Stokke

Hej hej!

Jag är snart 32 och maken blir 35 i år.
    Jag jobbar med ekonomi.

Vi bor i hus, just nu är det kaos hemma pga. av en vattenskada. I skrivande stund läggs det nytt tak.
    Vi ska ta en tripp söder ut, hälsa på vänner, spela golf och njuta av god mat.
    Semester fram till den 17 augusti.

Har fått tillbaka min mens och väntar nu på äl så att vi kan göra ett första försök.
    Förra gången tog det 3 månader innan det blev ett plus. Hoppas verkligen att det går liks fort den här gången. Håll tummarna för oss.

• Stokke

Hej!
    Är det någon som använder clearblue fertilitetsmonitor?
    Jag har den äldre varianten som man inte kan göra gravtest i.

Svar på tråden Östgötar som planerar barn 2016