-
Hej, här kommer ytterligare två östgötar, boende i centrala Norrköping. Vi är två tjejer som har påbörjat vår resa för att bli tre. Vi väntar just nu på en tid till RMC i Linköping och hoppas vara igång i sommar/höst.Kul med en sådan här grupp!!Hej!Här kommer ytterligare två östgötar, boende i centrala Norrköping :) vi är två tjejer som har påbörjat vår resa för att bli tre. Vi väntar just nu på tid till RMC i Linköping och hopppas vara igång med det hela sensommar/tidig höst.Roligt med en grupp som denna!!! :)
-
Vad är det för blodprov?Desideri skrev 2015-06-05 21:53:57 följande:
För att de bla tar blodprov på inskrivningen som ska lämnas minst en vecka före ultraljudet så det hinner analyseras. :)
-
Grattis!! ????????Ms EMC skrev 2015-07-04 08:01:11 följande:
Jag har inte varit så aktiv här i tråden, men har tittat in lite då och då.
Men igår gjorde jag ett graviditetstest som visade positivt! Var tvungen att ta ett test till nu i morse och tydligare än såhär kan det väl inte bli!? :)
-
Bara att förtydliga - när man skriver via appen så blir det en massa frågetecken automatiskt som inte syns när man skriver inlägget ????StillAlive skrev 2015-07-04 09:04:09 följande:Grattis!! ????????
Skulle bara vara utropstecken -
Hur länge testade du Rosenrot? Innan jag testade det så va min cykel oregelbunden. Efter att ja käkat tabletterna under några månaders tid så märkte jag att den blev regelbunden + att jag känner ägglossningen. Har nu käkat det i snart 5 månader.Joozzaan skrev 2015-07-21 18:18:56 följande:Har legat mellan 29-45 dagar sedan jag slutade med p piller i oktober -14 :(
Hoppas du hittar någon som kan hjälpa dig :) -
Grattis!! ????Joozzaan skrev 2015-08-01 15:36:47 följande:
Alltså jag som gått och planerat in möten men gyn för att kolla upp eventuella fel... haha! Mannen vet inget. Han är sjuk och sover just nu. Är i vecka 7 dessutom redan! Inte konstigt jag aldrig fick mens "dag 44 idag" gick jag och tänkte först.
-
Idag damp det efterlängtade brevet från rmc ner. Jag o min sambo (två tjejer) kommer förhoppningsvis göra vårt första försök om ca 3v ????
-
Hur går det för er andra? Jag/vi hoppas på ÄL på söndag och insemination måndag.
-
Hur går det för er andra? Jag/vi hoppas på ÄL på söndag och insemination måndag.
-
Ägglossning idag, första rmc-försöket imorgon.
-
Bim -4 idag. Ömmande bröst sedan bim -7/8 samt mensvärksliknande värk. Kan de vara tidiga symtom? Tänkte testa med CB digital imorgon eller på tors.