Östgötar som planerar barn 2016
Hejsan!
Hoppar in här (har helt missat den här tråden! Hur har jag lyckats med det egentligen?!). Är en Norrköpingsbo född -90 och planerar att börja försöka i slutet av juli/ början av augusti. Gifter mig i augusti, och vill helst kunna dricka lite på festen i alla fall, så bästa vore ju att ha äl precis runt bröllopet, men det får vi väl se ;) har inte gått på ppiller på 1,5 år, utan kör på kondom.
Råkade ut för något jätteskumt i morse: vaknade av mensvärk vid sju, och mycket rikrigt hade jag precis börjat blöda, inget konstigt så långt. Dock är det 7 dagar kvar tills min mens egentligen ska komma, så jag tyckte det var lite märkligt. Ett par timmar senare hade jag slutat blöda, och det har fortfarande inte börjat igen, trots motion. Normalt sett blöder jag kraftigt under de första 2-3 dagarna, så detta stämmer inte alls. Hade avbrutet samlag (typ en halv minut av in- och ut-ande innan kondomen kom på) kanske 3-4 dagar innan äl, men borde ju inte ha blivit gravid av det? Att detta var en nidblödning i så fall alltså? Det hade ju varit sjukt...