Inlägg från: Längtar88 |Visa alla inlägg
  • Längtar88

Östgötar som planerar barn 2016

Norrköpings bo här som försöker få ett plus, skulle bara roligt att lära känna mer folk i närheten :)

• Längtar88
    Crazy catlady skrev 2015-12-04 21:37:04 följande:

När har du BIM då? :P 

Oj. Haha glömde det, bim en 18.de ungefär. är bara på ca äl +3.

När har du bim? :)
  • Längtar88
    Crazy catlady skrev 2015-12-04 21:52:55 följande:

21 dec tror jag. . Jagar äl denna helg.. hoppas på att kunna pricka rätt denna gång :)

Försökt länge?

Lycka till i jakten! :)

Har aktivt försökt nån månad bara, men passivt sedan tidig vår med undantag för knappt 2 månaders panik (3 v minipiller och 1 mån sne Kopparspiral.)

Ni?
  • Längtar88
    Crazy catlady skrev 2015-12-04 22:06:02 följande:

Bara någon månad. . Tog ut hormonspiralen den 6 nov :) fick äl direkt efler uttaget. . Men det lyckades inte bli något. . Hoppas på bättre lycka denna omgång :)

Skönt att äl kom igång direkt! Har i efterhand fattat hur mycket dessa spiraler kan bråka med kroppen och cyklarna.

Har ni barn sedan innan?
  • Längtar88
    Crazy catlady skrev 2015-12-04 22:40:03 följande:

Håller tummarna för er :)

Jag har ett barn sedan innan.. själv?

Nu försöker vi få ett gemensamt barn :)

Håller tummarna för er med! :)

Ja jag har en 10 åring sedan tidigare med så de här blir att börja om på alla vis.

Känns skrämmande pirrigt att börja om helt. Nästan som att jag glömt hur det var
  • Längtar88

Grattis till pojken javli och graviditeten maalon.

Beklagar verkligen crazy catlady :(

fick själv ma nyligen och väntar in första ev mens om kanske 2 eller 1 v. Men mår så konstigt att jag är lite fundersam, och värre blir de för var dag. Men kan vara hjärnan som spelar ett spratt medan jag väntar in svar.

Svar på tråden Östgötar som planerar barn 2016