Östgötar som planerar barn 2016
Skaffa en app som har koll på din mens och så mäter du med ägglossningsstickor runt tiden då du enligt appen ska ha ägglossning. Då får du lite mer koll och kan lugna dig lite. :) Kram!
Skaffa en app som har koll på din mens och så mäter du med ägglossningsstickor runt tiden då du enligt appen ska ha ägglossning. Då får du lite mer koll och kan lugna dig lite. :) Kram!
Jag tror inte du ska oroa dig över att p-piller ska ha "förstört" några chanser. Själv hade jag tagit p-sprutor i 10 års tid och lyckades ändå bli gravid men det tog sin lilla tid. Har du regelbunden mens?
Nej det är kanske så att den inte är regelbunden. Min mens kom inte över huvud taget först men jag fick äta ett par hormonkurer för att få ordning på detta. Man mår tyvärr inge vidare av dem men det var lätt värt det för att komma på banan igen. Har du haft någon kontakt med Kvinnokliniken?
Vid min förra graviditet så kände jag strax efter äl att något sattes igång i kroppen och det var som någon blandning av mensvärk och stickningar i livmodern. Nu har detta hänt igen och isf är det otroligt lyckosamt då det är vårt första försök efter alla tråkigheter. Nästa mens är beräknad till nästa lördag så det är bara att vänta och se... Fler än jag som känner de där sticken när en graviditet sätter igång i kroppen?
Vad roligt joozzaan! När ska du testa? Håller tummarna.
Och där kom mensen såhär mitt i natten! Skönt att slippa vänta. Nu ska jag prova rosenrot i några veckor med så får vi se vad som händer :)
Hej! Vilken dag har du kommit till? Börjar dag 40 närma sig? Ska testa i helgen tror jag, då är det runt 37 dgr efter "första dag på sista mens". Går runt och är lite pirrig! :)
Vad tråkigt Joozzaan!
Fortfarande ingen mens, mår illa och känner mig konstig, men inget plus... Helskumt! Kanske blir samma visa för mig. Vi får hålla tummarna för nästa äl. :D
Hur går det för alla? :)
Själv väntar jag på ÄL och det känns som alla andra har eller har haft ÄL just nu förutom jag. Är jätte otålig! Dagarna går så himla sakta.:P
Har med börjat med äl test igår och mitt var med svagt. Igårkväll märkte jag även att jag fått en del finnar vilket brukar komma innan äl så hoppas den är på g de närmaste dagarna. Hoppas vi båda får positivt utslag snart!
Håller även tummarna för er som väntar på bim! :)