• Javli

Östgötar som planerar barn 2016

Hej!
    Hur går det för er alla? Snart är det april, någon som planerar att börja snart.

• Javli

Härligt med liv i tråden och att några har börjat försöka. Jag hoppas vi kan börja i maj, lite beror på hur cyklen ser ut. Har legat på 30-36 dagar senaste gångerna.

• Javli

Tror inte det finns någon speciell längd på ett förhållande för en skaffar barn. Däremot ska man nog ha diskuterat genom noga i bästa fall. Vi var tsm i många många år före vi fick barn men vi pluggade och köpte hus så åren gick.

• Javli

Vad dagarna rullar på. Vi går och väntar på det ska bli maj månad!

• Javli

Har precis haft tant röd på besök och funderar på om vi ska börja på denna Äl eller nästa. Vill egentligen nästa..någon mer som snart ska börja?

• Javli

Njae..vet inte riktigt..hihi..får fundera lite. Hade egentligen velat ha lite senare på våren. Dottern är född i maj och det var jättebra tid att få barn på. Men sen får man väl räkna med att det kan ta ett tag...

• Javli

Förra gången pratade vi inte om ägglossningen alls, bara körde..hjälpte att slappna av lite.

Desideri: blir detta ert första eller har ni barn sedan tidigare?

• Javli

Vi har en flicka som snart blir 3 år så detta blir vårt andra. Men minst lika spännande denna gång!

• Javli

Min cykel är också väldigt oregelbunden, tar det sig inte på några månader kommer jag nog köpa tester att kolla ägglossningen med. Men nu ligger de mellan 30-36 dagar mina cykler..

• Javli

Nu har vi med börjat försöka. Har inte äl förrän i mitten av maj men skönt att vara igång.

Svar på tråden Östgötar som planerar barn 2016