Östgötar som planerar barn 2016
Hej!
Hur går det för er alla? Snart är det april, någon som planerar att börja snart.
Hej!
Hur går det för er alla? Snart är det april, någon som planerar att börja snart.
Härligt med liv i tråden och att några har börjat försöka. Jag hoppas vi kan börja i maj, lite beror på hur cyklen ser ut. Har legat på 30-36 dagar senaste gångerna.
Tror inte det finns någon speciell längd på ett förhållande för en skaffar barn. Däremot ska man nog ha diskuterat genom noga i bästa fall. Vi var tsm i många många år före vi fick barn men vi pluggade och köpte hus så åren gick.
Vad dagarna rullar på. Vi går och väntar på det ska bli maj månad!
Har precis haft tant röd på besök och funderar på om vi ska börja på denna Äl eller nästa. Vill egentligen nästa..någon mer som snart ska börja?
Njae..vet inte riktigt..hihi..får fundera lite. Hade egentligen velat ha lite senare på våren. Dottern är född i maj och det var jättebra tid att få barn på. Men sen får man väl räkna med att det kan ta ett tag...
Förra gången pratade vi inte om ägglossningen alls, bara körde..hjälpte att slappna av lite.
Desideri: blir detta ert första eller har ni barn sedan tidigare?
Vi har en flicka som snart blir 3 år så detta blir vårt andra. Men minst lika spännande denna gång!
Min cykel är också väldigt oregelbunden, tar det sig inte på några månader kommer jag nog köpa tester att kolla ägglossningen med. Men nu ligger de mellan 30-36 dagar mina cykler..
Nu har vi med börjat försöka. Har inte äl förrän i mitten av maj men skönt att vara igång.