• Javli

Östgötar som planerar barn 2016

Välkomna i tråden!

• Javli

Åh hoppas du snart mår bättre Desideri! Tänk att graviditeter kan vara så olika!

Håller tummarna för er som satsar på plus!

• Javli

Roligt med lite fart i tråden och grattis till alla nya plus, Nrk 79 och Pannkakan87! Hoppas jag inte glömt att gratta någon mer nu.

Här rullar det på, är i v 8 nu. Tur man ha semester annars hade tiden sniglat sig fram till UL och den magiska gränsen.

• Javli

Håller också tummarna för fina plus i tråden!

Jag använde äl-test denna gång pga oregelbundna cykler och det hjälpte verkligen till att ha mer koll.

• Javli

Har med hört gott om Lovisamottagningen från Norrköpingsbor. Jag var själv inskriven privat i Linköping förra graviditeten men tyvärr lade den mottagningen ned.

• Javli

Åh vad roligt med nya plus! Stort grattis!
    Här går det bra, gick in i vecka 13 idag och var på ultraljud i tisdags, Allt såg bra ut!

• Javli

Härligt att ni börjar närma er vecka 12 flera stycken!
    Jag har precis passerat in i vecka 14 och ska på KUB i morgon. Skapligt nervös, ska bli skönt ifall allt ser bra ut efteråt!

• Javli

Spännande med inskrivning Pannkakan87! Och vad spännande att bli erbjuden att lyssna på hjärtljuden. Det blev inte jag som går inom landstinget ..hihi..Hur långt gången är du?  Jag har rullat in i vecka 15 nu. Tiden bara springer iväg.

• Javli

Ja tyckte jag kände något sprattel häromdagen men svårt att veta om det är tarmar. Hihi

• Javli

Längesedan jag skrev här!

Jag hejar på er alla!!

Har precis gått in i v 23 och känner bebis mer och mer.

• Javli

Hej! Hur år det för er alla? Vi fick en liten pojke i slutet av februari

Svar på tråden Östgötar som planerar barn 2016