• Joozzaan

Östgötar som planerar barn 2016

skatergirl81 skrev 2015-07-28 01:43:09 följande:

Nä det tycker man ju verkligen inte att det skulle behövas! ! Jag tycker att ni ska försöka själva lite till...ni har ju tiden för er, du har många fertila år framför dig så om du känner så tycker jag du ska vänta. Gå efter hur du känner.

Ja men samtidigt känns det ju meningslöst när jag har så långa perioder och antagligen ingen ÄL. Jäkla p piller som har förstört allt :(
  • Joozzaan
    skatergirl81 skrev 2015-07-29 00:07:39 följande:

Ja fy för p-piller. .jag kan inte äta det pga biverkningar...tror inte det är bra för någon

Nej fy.. kommer inte bli det nästa gång det är dags för skydd i alla fall! Tänker inte riskera att fucka upp allt om jag väl lyckas bli normal haha. Dag 41 idag... väntan fortsätter :P
  • Joozzaan

Jag får nog ingen mens på ett tag... skulle bara testa för att va på säkra sidan. Alltså... jag har panik det här kan inte stämma!!! Jag är gravid.
  • Joozzaan

Alltså jag som gått och planerat in möten men gyn för att kolla upp eventuella fel... haha! Mannen vet inget. Han är sjuk och sover just nu. Är i vecka 7 dessutom redan! Inte konstigt jag aldrig fick mens "dag 44 idag" gick jag och tänkte först.

• Joozzaan

Tack :) känns så overkligt att ens tänka tanken! Jag hade precis beställt hem munkpeppar att testa nästa cykel och ett gäng äl-stickor samt grav-test så om någon vill ha kan ni ju hojta till :)

• Joozzaan
    skatergirl81 skrev 2015-08-02 17:17:06 följande:

GRATTIS! Så glad för din skull! Vad skönt att det lyckades!

Hihi Tack :) Hoppas bebis vill stanna kvar där inne bara!
  • Joozzaan
    Mslove skrev 2015-08-02 18:11:48 följande:

Grattis!!

Tack det samma! :) tråkigt att du redan mår illa. . . Mår själv relativt bra förutom att brösten lever sitt egna liv och är trött konstant.
  • Joozzaan
    pannkakan87 skrev 2015-08-08 16:15:39 följande:

Här går det bra. :) Gick in i vecka 10 idag (9+0). Illamående men kan äta och kräks inte i alla fall. Längtar till inskrivning och ultraljud. :)

Hur går det för er andra?

Mysigt :) ligger du ca 2 veckor före mig! När har du inskrivning och ul? Jag fick tid jättelångt fram.. 3 och 15 september. . . Tiden kryper fram.
Svar på tråden Östgötar som planerar barn 2016