Östgötar som planerar barn 2016
Ang Lovisa. Vet ni om man kan göra tidigt ul där fast man bor tex i linköping och är inskriven hos landstinget? :P
Ang Lovisa. Vet ni om man kan göra tidigt ul där fast man bor tex i linköping och är inskriven hos landstinget? :P
Håller tummarna för er att ni får era plus snart! Förstår känslan när vänner och bekanta går ut med att de är gravida och man själv vill så gärna. Ingen rolig känsla samtidigt som man dka glädjas åt dem också.
Hejsan.
Jag går i lite fundersamma tankar... Är nämligen så att jag hade äl i fredags/lördags och idag så har det varit en lustig känsla i magtrakten och ett hugg i förmiddags. Funderar på om det kan ha fastnat ett ägg... Vore så roligt om så var fallet! Har bim nästa helg så vi får vänta och se. Kram på er!
Åh vad spännande!
Jag tror mig ha känt när mitt ägg fäste. Fick ett hugg en kväll ett par dagar efter ÄL om jag inte minns fel. Just då var jag så osäker och tänkte att jag inbilla mig säkert att det var ett hugg men på bim-4 plussade jag. :)
Håller tummarna att det är ägget som fäst. Kram!
Tack! Hur går det för dig då?
Pratat med mvc och fått en annan tablett utskriven nu, lergigan comp. Hoppas de ska funka bra bara. Annars får jag ringa igen och be om en läkartid.
Jag har inte varit så aktiv här i tråden, men har tittat in lite då och då.
Men igår gjorde jag ett graviditetstest som visade positivt! Var tvungen att ta ett test till nu i morse och tydligare än såhär kan det väl inte bli!? :)
Hej hej.
Testade nu i morse, dock är det svagt och det är bm+3... Har en oro för missfall, men vi får glädjas åt plusset innan vi vet resten. :)
(Kom hem 03:00 från resan och kissade innan jag la mig och testade nu på morgonen vid 7, så kanske behövs "starkare" morgonurin?)
Hej tjejer!
Hur går det för er? Någon som har bim snart i tråden eller som nyligen har plussat?
Jag plussade häromdagen Helt oplanerat men nu har vi smält det lite i alla fall och är ändå väldigt glada..
Men oj vad kul! Stort grattis! :D Visst skulle ni börja i början av nästa år egentligen? När är du beräknad och hur mår du? :)
Här går det framåt, gick in i vecka 10 idag, 3 veckor kvar till ultraljudet och tiden sniglar sig fram. Vill se så allt står rätt till och att det faktiskt är en liten i magen, har fortfarande svårt att fatta att jag är gravid. haha!
Mår väl hyfsat nu, illamående som kommer och går men behöver inte äta tabletter mot det längre vilket känns skönt. Har varit förkyld denna vecka men börjar bli bättre nu, allt blir lite extra jobbigt när man inte har nån ork alls. :P