• Pescetarian

Vilken FÄRG har den här KLÄNNINGEN!?

Jag kan inte ladda upp bilder från telefonen, men den "färgmystiska" och omtalade klänningen finns i denna länk: www.expressen.se/mode/vilken-farg-har-den-har-klanningen/

Så, vilka färger anser DU att den klänningen har?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-28 09:27
    BILD PÅ KLÄNNINGEN FINNS I INLÄGG #13.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Vilken FÄRG har den här KLÄNNINGEN!?
  • Dr Mupp

Vit och guld eller blå och svart beroende på vilken vinkel jag ser bilden. Jag är den enda i familjen som ser den som vit och guld.

Rational arguments don?t usually work on religious people. Otherwise there would be no religious people.? - Gregory House, M.D
  • Lindsey Egot the only one

Det skulle betyda att folk kan måla om i sina rum i blått och svart fast de ville ha guld och vitt.

• KiaL

Jag såg direkt ljusblå och guld och jag var tydligen den enda av alla jag känner...
    2 sa blå och svart och resten sa guld och vit.

• Tom Araya

Vad är det här för jävla trams! Klart som fan att ljuset kan påverka hur vi uppfattar färgerna på en bild, eller rättare sagt, får föremålet att se ut att ha en annan färg än den verkliga....vad är det märkvärdiga i det?

• Trampar

Klickade på länken och såg en vit/guldklänning. tittade och tittade och funderade lite på hur i hela värden någon skulle kunna tycka denna klänning är blå/svart.
    Klickade snällt i att klänningen är vit och guld.
    Läser lite kommentarer här, går tillbaka och tittar på klänningen igen. Nu är den svart och blå, finns inget guld/vitt i denna klänning :(
    Tittar och tittar försöker kisa och få den vit/guld igen, funkar inte, klänningen är och förblir blåsvart, synd, då den faktiskt var snyggare vit och guld Flört

• Boll86

Jag ser den i guld och vitt först i några sekunder typ, sedan "blir" den svart och blå...

• Anonym (färgblind)

för mig är den ljusblå och guld

• Sthlm27

Haha jag ser att den är blå svart, men det svarta är lite blekt av solljuset.

Min sambo ser den som verkligen vit och guld.

Jag trodde faktiskt det var ett skämt, trodde alla såg att den var blå svart

• Anonym (??)

Jag ser vit och guld. Fast det vita är lite åt ljusblå/grå. Tolkar det som att det beror på ljuset.
    Min man ser den som ljusblå/mörkblå. Alltså att det som andra ser som svart snarare är mörkblått.

Svar på tråden Vilken FÄRG har den här KLÄNNINGEN!?