• Silversara

Vem skriver klokast på familjeliv

Vem /vilka skriver bäst inlägg här tycker du?

• Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv
  • Rikard
    Grande Rock skrev 2015-03-13 20:52:56 följande:

Tycker nog att CDSJGRD GGHECS IAGOTSE är den som imponerar mest på mig.

Just det! Så heter han. CDSJGRD GGHECS IAGOTSE. Kloka tankar, påläst, lågmäld slagfärdighet och nya vinklar på saker. Men ett ohyggligt störigt nick.
  • Anonym (hur komma ihåg alla)

Angel D skrev 2015-03-13 22:38:46 följande:

Jaha, DEN tråden. Med trollet som försökte få mig att skämmas över vem jag är.

On topic: Jag gillar Häckhäxan (av naturliga skäl), Lalola, Kim Possible, Ainee , sextiotalist och många fler som jag inte minns namnet på.

utan att känna dig kan jag säga att du behöver inte skämmas för den du är, du uttryckte dig mycket klokt och insiktsfullt och därför satte sig det i minnet (även om jag inte kom ihåg ditt namn förrän jag såg det.

On topic så har jag en massa respekt för all de som orkar bemöta de spammande trådarna om tiggare, etablisemanget (här rullar jag med ögonen så mycket att dom nästan fastnar i bakhuvudet, det där ordet alltså..) det finns en som har en bild med en av de från filmen avatar, sen finns Solidaritet, sensitiveguy tror jag en också heter.. och personen jag redan nämnt med flaggan och alla de med anonyma nick.. ni är mina hjältar
  • Rikard

Några till på min lista:
    Kim Possible
    MC

Dorian skriver ofta intressant även om jag ibland inte alls håller med honom.

• Rikard

Lite half off topic:

Kan man anta att olika grupper av skribenter håller till på olika delar av forumet och att man därför bara stöter på dem som man råkar dela intresse med?
    Det kanske finns fantastisk kloka människor som skriver under ämnen som man själv aldrig kollar på.

• CissiJissi
    Rikard skrev 2015-03-13 23:00:20 följande:

Lite half off topic:

Kan man anta att olika grupper av skribenter håller till på olika delar av forumet och att man därför bara stöter på dem som man råkar dela intresse med?

Det kanske finns fantastisk kloka människor som skriver under ämnen som man själv aldrig kollar på.

Så är det nog! Jag går in på alla trådar som ser intressanta ut och det gör väl många..
  • SpanskaFlugan
    Hecate skrev 2015-03-13 22:44:27 följande:

Jag tycker att Tom Araya har skrivit både vettigt, kunnigt och nyanserat i samhällstrådarna på sista tiden, och dessutom lyckats hålla huvudet kallt trots ihärdiga angrepp från Fl:s mest irriterande myggsvärm! Det är stort! Måste dock lägga in brasklappen att jag inte vet vad han skriver i andra typer av trådar, och således inte heller vet om jag håller med där.

Som jag sa till ditt förra nick häromdagen, hur vet du det? Du är ju helt ny på forumet. För det är väl inte så att det gömmer sig en avstängd medlem bakom ditt splitternya konto...?
  • Hecate
    Rikard skrev 2015-03-13 23:00:20 följande:

Lite half off topic:

Det finns det kanske, men jag skulle ändå inte ha speciellt mycket gemensamt med någon som enbart kan intressera sig för bilar. Eller katter. Eller shopping. Eller att i detalj beskriva sina sexuella kontakter.
  • Halal

Puss såklart! Hon borde bli kändis, tycker hon är skit ball!

• Titanochsilver

Sensitiveguy helt klart. Trevlig, rolig och söt.

• Anonym (MM)

Mina favoriter är Sextiotalist, Ess och Iam

Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv