• Silversara

Vem skriver klokast på familjeliv

Vem /vilka skriver bäst inlägg här tycker du?

• Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv
  • Anonym (hur komma ihåg alla)
    Kim Possible skrev 2015-03-13 22:06:59 följande:

Gosh, jag glömde ju Vlad! Och Taquine! Förvånad Sorry darl's. Skäms

och dig! känner igen fler när jag ser era namn och ibland enbart på era bilder Skrattande
    Anonym (hur komma ihåg alla) skrev 2015-03-13 21:55:00 följande:

en medlem som jag inte kan komma ihåg vad hon heter med hon har foto med rakt brunblont? långt hår tror hon är självvald hemmafru och hon står alltid upp för människor oavsett om det är homosexuella eller invandrare, kommer inte på hennes namn, tror hon är hemmafru men inte säker men henne har jag respekt för,

tror det var imgram, imgran eller nej jag vet inte, nå't likanande
  • Hecate
    fluu skrev 2015-03-13 16:55:49 följande:
    Hon har återkommit under flera nick här. Samma varje gång med bilder av andras barn.
    Jaså! Det var på Allt för Föräldrars forum hon höll hus för fem-sex år sedan i alla fall - men hon kanske är på många ställen.

Det är grovt att stjäla bilder på andras barn...
  • Angel D
    Anonym (hur komma ihåg alla) skrev 2015-03-13 21:56:39 följande:
    Dig uppskattade jag enormt i nå'n tråd jag läste kommer jag ihåg, du var min nya idol skrev jag visst, haha ha.

men ja det är ju så det är ämnet som avgör vilka som man tycfker är kloka och då baserat på vad man själv anser är klokt
    Hahaha, det minns jag. Jag undrade vad fasiken jag gjort för att förtjäna det Skrattande
    Angel D skrev 2015-03-13 22:31:52 följande:
    Hahaha, det minns jag. Jag undrade vad fasiken jag gjort för att förtjäna det Skrattande
    Du gjorde något som borde vara självklart för alla, du skrev både vänligt, insiktsfullt och kunskapsupplyftande.. (och satte dessutom fördomsfulla människor rejält på plats! haha ha)
  • Anonym (Anonym mynonA)
    Anonym (hur komma ihåg alla) skrev 2015-03-13 22:11:24 följande:
    och dig! känner igen fler när jag ser era namn och ibland enbart på era bilder Skrattande
    Anonym (hur komma ihåg alla) skrev 2015-03-13 21:55:00 följande:

en medlem som jag inte kan komma ihåg vad hon heter med hon har foto med rakt brunblont? långt hår tror hon är självvald hemmafru och hon står alltid upp för människor oavsett om det är homosexuella eller invandrare, kommer inte på hennes namn, tror hon är hemmafru men inte säker men henne har jag respekt för,

tror det var imgram, imgran eller nej jag vet inte, nå't likanande
    Ingram?
  • Angel D
    Anonym (hur komma ihåg alla) skrev 2015-03-13 22:34:17 följande:
    Du gjorde något som borde vara självklart för alla, du skrev både vänligt, insiktsfullt och kunskapsupplyftande.. (och satte dessutom fördomsfulla människor rejält på plats! haha ha)

Jaha, DEN tråden. Med trollet som försökte få mig att skämmas över vem jag är.

On topic: Jag gillar Häckhäxan (av naturliga skäl), Lalola, Kim Possible, Ainee , sextiotalist och många fler som jag inte minns namnet på.

Anonym (Anonym mynonA) skrev 2015-03-13 22:38:02 följande:
    Ingram?
    Det kan det nog vara ja! men fråga mig om 5 minuter så har jag glömt det igen

men som sagt det varierar, i ena tråden tycker man nå'n är skvatt galen för att i nästa tråd tycka dom är jättesnälla och kloka, detsamma gäller nog en själv Skrattande
  • Hecate

Jag tycker att Tom Araya har skrivit både vettigt, kunnigt och nyanserat i samhällstrådarna på sista tiden, och dessutom lyckats hålla huvudet kallt trots ihärdiga angrepp från Fl:s mest irriterande myggsvärm! Det är stort! Måste dock lägga in brasklappen att jag inte vet vad han skriver i andra typer av trådar, och således inte heller vet om jag håller med där.

Svar på tråden Vem skriver klokast på familjeliv