Vem skriver klokast på familjeliv
Vem /vilka skriver bäst inlägg här tycker du?
Vem /vilka skriver bäst inlägg här tycker du?
Gosh, jag glömde ju Vlad! Och Taquine! Sorry darl's.
Gosh, jag glömde ju Vlad! Och Taquine! Sorry darl's.
en medlem som jag inte kan komma ihåg vad hon heter med hon har foto med rakt brunblont? långt hår tror hon är självvald hemmafru och hon står alltid upp för människor oavsett om det är homosexuella eller invandrare, kommer inte på hennes namn, tror hon är hemmafru men inte säker men henne har jag respekt för,
en medlem som jag inte kan komma ihåg vad hon heter med hon har foto med rakt brunblont? långt hår tror hon är självvald hemmafru och hon står alltid upp för människor oavsett om det är homosexuella eller invandrare, kommer inte på hennes namn, tror hon är hemmafru men inte säker men henne har jag respekt för,
Jaha, DEN tråden. Med trollet som försökte få mig att skämmas över vem jag är.
On topic: Jag gillar Häckhäxan (av naturliga skäl), Lalola, Kim Possible, Ainee , sextiotalist och många fler som jag inte minns namnet på.
Dorian alla gånger.
Jag tycker att Tom Araya har skrivit både vettigt, kunnigt och nyanserat i samhällstrådarna på sista tiden, och dessutom lyckats hålla huvudet kallt trots ihärdiga angrepp från Fl:s mest irriterande myggsvärm! Det är stort! Måste dock lägga in brasklappen att jag inte vet vad han skriver i andra typer av trådar, och således inte heller vet om jag håller med där.