Långt protokoll
Hur många dagar har ni fått spruta? Nån mer som kör med menopur? Vad är det egentligen för skillnad mellan den o gonal F?
Ja känner verkligen inget av sprutan, gör ni?
Hur många dagar har ni fått spruta? Nån mer som kör med menopur? Vad är det egentligen för skillnad mellan den o gonal F?
Ja känner verkligen inget av sprutan, gör ni?
Ok, tack för svar :) hur stor dos tar du? Ja har ju bara sprutat sex dagar men då kanske de inte är så konstigt att man inte känner nått än om man ska spruta så pass länge. Ja får förhoppningsvis mer info imorn. :)
Är ni fler än mig som fått samma resultat? Om ni fått öka dosen, hur har ni reagerat samt hur mycket uppskjutet har hela processen blivit?
Fröken fegis. Åh va skönt att höra att det inte blir uppskjutet mer än så. Hade du heller inga känningar? Detta var mitt första ultraljud. Skulle gjort nästa på torsdag men hon sa att vi eventuellt skulle skjuta på det nu istället pga resultatet. Om läkaren bara kan ringa så man sliper gå och undra. Den här väntan på allt, är så himla jobbig. hehe
Tjoho! :D De ringde precis från Linné-kliniken! Det blir ägglossningsspruta ikväll och äggplock på torsdag! Galet nervöst men samtidigt så skönt att det äntligen är dags!!! :)
Åh så spännande för er! Ni måste berätta hur de går sen med allt :) hoppas verkligen det går vägen.
Tar ni sjukdagar eller komp eller semester?
Nån som vet hur vanligt det är med överstimulering?
Lite smånojig när vi höjde min dos så pass. Men läkaren sa att östrogenhalterna var låga.
Hur vet man att man blivit nedreglerad?
Tusen frågor hela tiden men detta är ju något väldigt stort o känslomässigt.